ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی

ارائه الگویی مفهومی برای شناسایی علل تاثیرگذار ارتقای عملکرد فن بازارهای دفاعی

فن بازار دفاعی
ميانجي بازاريابي فناوري
فناوری اطلاعات بازار کار
اهمیت فناوری در صنایع دفاعی 
فن بازار و بهره وری اقتصاد فناوری دفاعی
عوامل موثر در موفقیت فن بازار
ارتقاء عملکرد فن بازار دفاعی
افزایش نرخ مبادلات فناوری بین بنگاه های دفاعی
الگویی برای کسب موفقیت فن بازار دفاعی
پایان نامه فن بازار
پایان نامه فن بازار دفاعی

رفتن به سایت اصلی

با توجه به اهمیت فناوری در ارتقای عملکرد صنایع دفاعی، مبادلات فناوری میان این صنایع به‌عنوان مکانیزمی برای اکتساب فناوری و جلوگیری از دوباره‏کاری، جایگاه ویژه‌ای دارد. در این میان، فن‌بازار دفاعی ابزار مهمی در جهت افزایش تعاملات بنگاه‌ها و اشاعه فناوری به حساب می‌آید.باتوجه به این موضوع، بررسی تجارب فن‌بازارهای دفاعی و مطالعه عوامل مؤثر در موفقیت آن‌ها مورد توجه محقق قرار گرفت و تلاش شد عوامل مؤثر بر موفقیت یا عدم موفقیت فن‌بازار‌های دفاعی مشخص گردد.

 

هدف از این کار پیداکردن راهکار یا راهکارهای برای ارتقای عملکرد فن‌بازارهای دفاعی بوده است تا از این راه موجبات افزایش نرخ مبادلات فناوری بین بنگاه‌های دفاعی فراهم گردد.

 

 

بدین منظور و از آنجا که فن‌بازارهای دفاعی شکل خاصی از نهادهاي ميانجي به حساب می‏آیند، ابتدا به بررسی مفهوم، کارکرد و جایگاه نهادهاي ميانجي در نظام علم، فناوری و نوآوری پرداخته شد و سپس با تمرکز بر فن‌بازار تلاش شد‌ عوامل مؤثر در موفقیت نهادهاي ميانجي و به‌ویژه، عوامل مؤثر در موفقیت فن‌بازارها از طریق مرور ادبیات شناسايي شود.

 

 

نتیجۀ این کار، طراحی مدلی مقدماتی برای توصیف عوامل مؤثر در موفقیت فن‌بازارها بود. در ادامه، فعالیت‌های تحقیق به بررسی موفقیت فن‌بازار دفاعی و عوامل مؤثر بر آن اختصاص یافت. این کار از طریق مصاحبه با گروهی از خبرگان آشنا با تجارب فن‌بازار دفاعی و تحليل محتوای متون مصاحبه‌ها صورت گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول طرح و کليات تحقيق    1
    1-1 مقدمه    2
    2-1 ضرورت تحقيق    2
    3-1 بيان مسئله     5
    4-1 اهداف تحقيق    6
    5-1 سوالات و فرضيات تحقيق    6
    6-1 مدل مفهومي تحقيق        8
    7-1 روش تجزيه تحليل داده ها    13
    8-1 مراحل انجام تحقيق    13
    9-1 تعريف مفاهيم و واژگان اختصاصي طرح    14

 

 

فصل دوم مباني نظري پژوهش و مروري بر تحقيقات پيشين    16
    1-2 مقدمه    17
    2-2 مفهوم فناوری    18
    3-2 بازار فناوری    20
    4-2 نهادهاي ميانجي بازاريابي فناوري    22
    5-2 ميانجيگري سيستماتيك    23
        1-5-2 كاركردهاي سازمان‌هاي ميانجي    24
        2-5-2 ميزان تمركز بر ميانجي‏گري    26
        3-5-2 ارتباط با محيط نهادي    26
        4-5-2 تأثير بر فرايند نوآوري    27
        5-5-2 نقش‏های نهادهای میانجی در تجاری‏سازی فناوری    28
        6-5-2  نوع‏شناسي ميانجي‏هاي بازاريابي فناوري    30
        1-6-5-2  نهادهاي اعطاي حق امتياز    30
        2-6-5-2  کارگزاران مالکيت معنوي    31
        3-6-5-2  برگزارکنندگان مزايده‏هاي مالکيت معنوي    31
        4-6-5-2  نهادهاي تبادل برخط مالکيت معنوي    32
        5-6-5-2  تأمين مالي به پشتوانه مالکيت معنوي    32
        6-6-5-2  مشاوران مالکيت معنوي    32
        7-6-5-2  بنگاه‏هاي برون‏سپاري مالکيت معنوي    33
        8-6-5-2  صندوق‏هاي يکپارچه‏ساز مالکيت معنوي    33
        9-6-5-2  صندوق تأمين مالي دعاوي حقوقي    33
        10-6-5-2  انتقال فناوري    34
        11-6-5-2  بانک‏هاي سرمايه‏گذاري مالکيت معنوي    34
        12-6-5-2  بنگاه‏هاي توسعه مالکيت معنوي    35
        13-6-5-2  چند نکته تکميلي درباره نهادهاي ميانجي    35

    6-2 فن‌بازار     36
        1-6-2 ضرورت وجود فن‌بازار    36
        2-6-2 مفهوم فن بازار    39
        3-6-2 وظايف و کارکردهاي فن بازار    40
        4-6-2 انواع فن بازار    41
        5-6-2 تفاوت فن بازار با ساير بازارها    43
        6-6-2 فن‌بازار، نظام نوآوري و نقش دولت    44
        7-6-2 گستره خدمات فن‏بازار    47
        8-6-2 مطالعات تطبیقی فن بازار در جهان    49
        9-6-2 مطالعات تطبیقی فن‏بازار دفاعی در جهان    60
        10-6-2 تجربه فن‏بازار دفاعی در جهان    64
        11-6-2 دلایل موفقیت فن‏بازار در کشورهای غربی    67
        12-6-2 مدل‌هاي پياده‌سازي فن بازار    72
        13-6-2 عوامل مؤثر بر موفقيت فن‏بازار    74
        14-6-2 چارچوب تحلیلی برای ارتقای فن‏بازار    78
        15-6-2 ذي‏نفعان فن‏بازار    79

    7-2 فن بازار در ايران    83
        1-7-2 اسناد بالادستي    83
            1-1-7-2 سند چشم‏انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404    84
            2-1-7-2 ابلاغیه مقام معظم رهبری راجع‏به سیاست‏های کلی برنامه پنجم توسعه    84
            3-1-7-2 قانون برنامه پنجم توسعه کشور    85
            4-1-7-2 رهنمودهای مقام معظم رهبری برای نقشه جامع علمی کشور    87
            5-1-7-2 نقشه جامع علمی کشور    88
            6-1-7-2 سیاست‏های کلی علم و فناوری کشور    92
        2-7-2 وضعيت کشور در زمينه‏ي فن بازار    95
            1-2-7-2 فن‏بازار دفاعی؛ تجربه فن‏بازار در وزارت دفاع و پش ن م    96
            2-2-7-2 ویژگی‏های فن‏بازار دفاعی    98
            3-2-7-2 ضرورت تمرکز بیشتر بر جایگاه سکوهای فناوری در شکل‏گیری فن‏بازار    102
            4-2-7-2 نقش موسسه در مبادلات فناوری ودجا    104
            5-2-7-2 نهادهای میانجی و واسطه‏ای نظام نوآوری ودجا    108
            6-2-7-2 وضعیت فن‏بازار دفاعی در کشور از نگاه نهادی    111
            7-2-7-2 پشتوانه‏های قانونی برای معاملات فناوری    112
            8-2-7-2 سابقه فن‏بازار در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری    112
            9-2-7-2 فن‏بازار منطقه‏ایی؛ تجربه فن‏بازار در پارک‏های علم و فناوری    113
            10-2-7-2 کریدور نانو    113
            11-2-7-2 تجربه فن‏بازار در سازمان پژوهش‏های علمی و صنعتی    114
            12-2-7-2 فن‏بازار پارک فناوری پردیس    114
        3-7-2 محدوديت‏هاي فعاليت فن‏بازارها در ايران    114
            1-3-7-2 محدوديت‏هاي فرهنگی    114
            2-3-7-2 محدوديت‏هاي اقتصادی    115
            3-3-7-2 محدوديت‏هاي قانونی    115
            4-3-7-2 محدودیت‏های نیروی انسانی    115
            5-3-7-2 محدودیت‏های دولتی و سیاست‏گذاری    115
        4-7-2 پژوهش‌هاي انجام شده    116
            1-4-7-2 مطالعۀ حسینی و سهرابی    116
            2-4-7-2 مطالعۀ موحدی و طباطبایی    122
            3-4-7-2  مطالعۀ صمدی و همکاران    123
    8-2 جمع‏بندی ادبیات    125

 

 

فصل سوم روش تحقیق    127
    1-3 مقدمه    128
    2-3 نوع روش    128
    3-3 مراحل انجام تحقيق    130
        1-3-3 چارچوب مفهومی تحقیق     131
            1-1-3-3 استخراج چارچوب از ادبیات    132
            2-1-3-3 بررسی اکتشافی (مصاحبه)    135
        2-3-3  عملياتي كردن (سنجش) مفاهيم    139
        3-3-3   روش گردآوری داده‏ها    144
        4-3-3   ابزار گردآوری داده‌ها    144
        5-3-3   پایایی و روایی ابزار سنجش    144
        6-3-3   جامعه و نمونه آماری    147
        7-3-3   روش تجزیه و تحلیل داده‌ها    148

 

 

فصل چهارم تجزيه و تحليل يافته هاي تحقيق    150
    1-4  مقدمه    151
    2-4  تحلیل مصاحبه‏ها    151
        1-2-4  روایی و پایایی تحلیل محتوا    152
        2-2-4  یافته‏های تحلیل محتوا    156
    3-4 تحلیل پرسشنامه‏ها    156
    4-4 آمار توصيفي متغيرهاي جمعيت شناختي تحقيق    161
    5-4 تحليل عاملي تاييدي ( بخش اندازه‏گیری مدل)    165
        1-5-4 تحليل عاملي تاييدي  عامل موفقيت فن‏بازار    167
        2-5-4 تحليل عاملي تاييدي عامل طرف عرضه    169
        3-5-4 تحليل عاملي تاييدي طرف تقاضا    172
        4-5-4 تحليل عاملي تاييدي سازوکارهاي داخلي فن بازار    174
        5-5-4 تحليل عاملي تاييدي عوامل خارجي    176
    6-4 تحليل مسير تاثيرگذاري عوامل مؤثر بر موفقيت فن بازار (بخش ساختاری)    179
        1-6-4 ارزيابي مدل با اعداد معناداري t    180
        2-6-4 معيار R^2 يا R Squares    182
        3-6-4 معيار Q^2    182
              4-6-4 معیار افزونگی    183
    7-4 ارزیابی برازش بخش کلی مدل    183
    8-4 ارزيابي تاثيرگذاري متغيرهاي ميانجي با آزمون سوبل    184
    9-4 آزمودن فرضيه‏ها    184
    10-4 جمع‏بندی    187

 

 

فصل پنجم: جمع‏بندی و نتیجه‏گیری    190
    1-5 مقدمه    191
    2-5 نتایج حاصل از مرور ادبیات    192
    3-5 نتایج تحلیل آمار توصیفی    193
    4-5 نتایج تحلیل عاملی تأییدی    193
    5-5 نتایج حاصل از تحلیل مسیر    195
    6-5 نتایج و تفسیر  آزمون فرضیه‏های تحقیق    195
    7-5 نتایج حاصل از مصاحبه و تحلیل محتوا    196
    8-5 نتایج بر مبنای مدل نهایی    198
    9-5 پیشنهادهای تحقیق    198
        1-9-5 پیشنهادهای اجرایی    198
        2-9-5 پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی    201
        3-9-5 محدودیت‏ها    201
        4-9-5 نوآوری های تحقیق    

پیوست اول: پرسش‏نامه    202
پیوست دوم: بررسی تاثیر عوامل بر موفقیت فن‏بازار از طریق رگرسیون چند متغیره    206
منابع    209

 

فهرست جدول‏ها
1-1    فرضیه‏های تحقیق و پشتوانۀ ادبیاتی آن‏ها    7
2-1    عملیاتی کردن مفاهیم    12
3-1    مراحل و ویژگی‏های هر مرحله از تحقیق    14
1-2    نقش سازمان‏های میانجی در توسعه تجاری‏سازی فناوری    29
2-2    نوع‏شناسی میانجی‏های بازاریابی    35
3-2    فعالیت‏های فن‏بازار    41
4-2    گستره خدمات فن‏بازار    47
5-2    ذی‏نفعان فن‏بازار    80
6-2    پردازش‏های رهنمودهای مقام معظم رهبری    85
7-2    بندهای مرتبط با موضوع فناوری و فن‏بازار در برنامه پنجم توسعه    86
8-2    رهنمودهای مقام معظم رهبری برای نقشه جامع علمی کشور    87
9-2    پردازش نقشه جامع علمی کشور    88
10-2    سیاست‏های کلی علم و فناوری    92
11-2    سود شرکت‏های دفاعی    103
12-2    نقش‌ها و نهادهاي نظام نوآوري ودجا بر اساس کارکردهاي مورد انتظار    109
13-2    پیش‏نیازهای ایجاد فن‏بازار    116
14-2    اولویت‏های ایجاد فن‏بازار    117
15-2    فرضیه‏های تحقیق    122
1-3    فرآیند اجرایی تحقیق    131
2-3    عملیاتی کردن مفاهیم موجود    141
3-3    نتایج پرسش‏نامه مناسب بودن شاخص‏ها    143
4-3    بررسی پرسش‏نامه به تفکیک هر زیرمجموعه    146
1-4    کدهای عوامل مؤثر در موفقیت فن‏بازار    152
2-4    کدهای میزان موفقیت فن‏بازارهای برگزارشده    152
3-4    فراوانی اشاره به عوامل مؤثر بر موفقیت فن‏بازار    153
4-4    موفقیت فن‏بازارهای گذشته    154
5-4    نتایج مقایسه کد‏گذاری ارزیابان در متون مصاحبه    155
6-4    معرفی متغیر وابسته مدل کسب موفقیت فن‏بازار دفاعی    159
7-4    معرفی متغیرهای میانجی مدل کسب موفقیت فن‏بازار دفاعی    160
8-4    معرفی متغیر مستقل مدل کسب موفقیت فن‏بازار دفاعی    160
9-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب سابقه‏کاری    161
10-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب تحصیلات    161
11-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب میزان آشنایی با فن‏بازار    162
12-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب گرایش تحصیلی    162
13-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب صنعت مطبوع    163
14-4    ترکیب پاسخ‏دهندگان بر حسب میزان آشنایی پاسخ‏دهندگان با فن‏بازار و صنعت مطبوع    164
15-4    توزیع پاسخ‏دهندگان بر حسب سطح تحصیلات و گرایش تحصیلی    165
16-4    شاخص‏های برازندگی مدل موفقیت فن‏بازار    168
17-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری سازه عامل طرف عرضه    171
18-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری سازه طرف تقاضا    173
19-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری سازوکارهای داخلی    176
20-4    شاخص‏های برازندگی مدل اندازه‏گیری عوامل خارجی    178
21-4    وضعیت اعداد معناداری t در مدل اولیه تحقیق    181
22-4    وضعیت اعداد معناداری t در مدل اصلاحی    182
23-4    مقادیر مرتبط با معیار Q^2 سازه مدل    183
پ-1    نتایج رگرسیون چند متغیره    206
پ-2    روابط استفاده شده برای رگرسیون چند متغیره    207

 

 


فهرست شکل‏ها
1-1    مراحل توسعه چارچوب نظری    9
2-1    طرح اولیه روابط متغیرها    9
3-1    ارتباط متغیرها در مدل‏های ساختاری    10
4-1    الگوی اولیه    11
1-2    بخش‏های مختلف فن‏بازار ترکیبی    43
2-2    نمودار گردش کار فرآیند انتقال فناوری در نهاد انتقال و مبادله فناوری شانگهای    57
3-2    علت ظهور میانجی‏های بازار فناوری و تاثیر آن‏ها بر مبادلات فناوری    71
4-2    نظام نوآوری دفاعی    111
5-2    ارائه خدمات فن‏بازار به متقاضی فناوری    119
6-2    ارائه خدمات به‏ عرضه‏کننده فناوری    120
7-2    مدل پیشنهادی فن‏بازار ملی    121
8-2    عوامل مؤثر بر موفقیت فن‏بازار    123
9-2    الگوی شبکه‏ای فن‏بازار    124
1-3    مراحل توسعه چارچوب مفهومی    133
2-3    طرح اولیه روابط    134
3-3    ارتباط متغیرها در مدل    134
4-3    طرح تکمیلی    140
5-3    متغیرهای کمیت و کیفیت موفقیت فن‏بازار    141
1-4    مراحل تجزیه و تحلیل آماری    158
2-4    مدل تحقیق    160
3-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه موفقیت فن‏بازار در حالت t    167
4-4    تحلیل عاملی تأییدی موفقیت فن‏بازار در حالت t    167
5-4    تحلیل عاملی تأییدی فن‏بازار در حالت استاندارد    168
6-4    متغیرهای نهایی موفقیت فن‏بازار    169
7-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه طرف عرضه در حالت t    170
8-4    تحلیل عاملی تأییدی طرف عرضه در حالت t    170
9-4    تحلیل عاملی تأییدی  طرف عرضه در حالت استاندارد    170
10-4    متغیرهای نهایی طرف عرضه    171
11-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه سازه طرف تقاضا در حالت t    172
12-4    تحلیل عاملی تأییدی سازه طرف تقاضا در حالت t    172
13-4    تحلیل عاملی تأییدی سازه طرف تقاضا در حالت استاندارد    173
14-4    متغیرهای نهایی طرف تقاضا    174
15-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه سازه سازوکارهای داخلی فن‏بازار در حالت t    174
16-4    تحلیل عاملی تأییدی سازوکارهای داخلی فن‏بازار در حالت t    175
17-4    تحلیل عاملی تأییدی سازوکارهای داخلی فن‏بازار در حالت استاندارد    175
18-4    متغیرهای نهایی سازوکارهای داخلی فن‏بازار    176
19-4    تحلیل عاملی تأییدی اولیه عوامل خارجی در حالت t    177
20-4    تحلیل عاملی تأییدی عوامل خارجی در حالت t    178
21-4    تحلیل عاملی تأییدی عوامل خارجی در حالت استاندارد    178
22-4    متغیرهای نهایی عوامل خارجی    179
23-4    مدل اولیه تحلیل مسیر در حالت t    180
24-4    مدل نهایی تحلیل مسیر در حالت t    181
25-4    خلاصه‏ایی از مراحل تجزیه و تحلیل آماری    188
26-4    مدل نهایی تحقیق    188

  • بررسی وضعیت سطوح عملکردی سازه های فولادی تحت اثر سطوح مختلف بر اساس آیین نامه 2800

    بررسی وضعیت سطوح عملکردی سازه های فولادی تحت اثر سطوح مختلف بر اساس آیین نامه 2800 آیین نامه 2800 طراحی لرزه ای سازه های فولادی مهندسی زلزله براساس عملکرد طراحی بر اساس عملکرد دانلود پایان نامه ارزیابی عملکرد لرزه ای…

  • پاورپوينت علف های هرز مهم مزارع ذرت

    پاورپوينت علف های هرز مهم مزارع ذرت پاورپوينت علف های هرز مهم مزارع ذرت پاورپوینت علف های هرز پاورپوینت در مورد علف های هرز دانلود پاورپوینت علف های هرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت علف های هرز مهم مزارع…

  • دانلود تحقیق کمالگرایی و جنبه های آسیب شناختی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کمالگرایی و جنبه های آسیب شناختی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کمالگرایی و جنبه های آسیب شناختی با فرمت docx در قالب 16 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت نظريه عشق اشترنبرگ

    پاورپوینت نظريه عشق اشترنبرگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظريه عشق اشترنبرگ  جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     فهرست: نظریه عشق استرنبرگ…

  • آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و تاثیرات آن

    آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران و تاثیرات آن تحولات تبلیغات در ایران اثربخشی تبلیغات تلویزیونی تبلیغات تلویزیونی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در ایران بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی…

  • دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک

    دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک جهت رشته مدیریت در 25 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت اصول روابط عمومي نوين

    پاورپوینت اصول روابط عمومي نوين کلمات کلیدی : پاورپوینت اصول روابط عمومي نوين اصول روابط عمومي نوين روابط عمومي نوين تاريخچه افكار عمومي تعريف افكار عمومي تعاريف روابط عمومي ويژگي هاي روابط عمومي روابط عمومي ارکان روابط عمومي مدل برنامه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی مسیر شغلی یا كارراهه

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی مسیر شغلی یا كارراهه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مسیر شغلی مبانی نظری مسیر شغلی پیشینه تحقیق مسیر شغلی پیشینه داخلی مسیر شغلی پیشینه خارجی مسیر شغلی پیشینه پژوهش مسیر شغلی چارچوب نظری…

  • پاورپوینت کتاب هوا و اقلیم شناسی از فرید اجلالی

    پاورپوینت کتاب هوا و اقلیم شناسی از فرید اجلالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب هوا و اقلیم شناسی از فرید اجلالی جهت رشته ی جغرافیا در قالب 434 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی

    السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی رفتن به سایت اصلی "السخریة فی الشعر فی العصر المملوكی" (طنز در شعر دوره‌ی ممالیک) الدکتور نبیل راغب به تعداد 755 صفحه pdf مناسب دانشجویان دکتری رشته زبان…

  • پروپوزال طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار

    پروپوزال طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت متدولوژی برنامه‌ریزی سیستم‌های تجاری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها معماری سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها وضعیت مطلوب سازمانی نظام مراقبت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رایانش ابری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رایانش ابری مبانی نظری رایانش ابری دانلود مبانی نظری رایانش ابری پیشینه تحقیق رایانش ابری ادبیات نظری رایانش ابری فصل دوم پایان نامه رایانش ابری مبانی نظری و پیشینه تحقیق رایانش ابری ادبیات و مبانی…

  • پاورپوینت کتاب و درس فصل 13 - جورج کلی

    پاورپوینت کتاب و درس فصل 13 - جورج کلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس فصل 13 - جورج کلی جهت رشته روانشناسی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت اموزشی پیام نور

    دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت اموزشی پیام نور پاورپوینت مدیریت اموزشی پاورپوینت مدیریت اموزشی پیام نور دانلود پاورپوینت مدیریت اموزشی پاورپوینت دانلود کتاب مدیریت اموزشی پیام نور رفتن به سايت اصلي  دانلود دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت اموزشی پیام نور جهت رشته…

  • پاورپوینت روش تحقیق در علوم انسانی

    پاورپوینت روش تحقیق در علوم انسانی پاورپوینت روش تحقیق پاورپوینت در مورد روش تحقیق در علوم انسانی دانلود پاورپوینت روش تحقیق در علوم انسانی پاورپوینت علوم انسانی تحقیق پاورپوینت در علوم انسانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بی تفاوتی مبانی نظری بی تفاوتی پیشینه تحقیق بی تفاوتی پیشینه داخلی بی تفاوتی پیشینه خارجی بی تفاوتی پیشینه پژوهش بی تفاوتی پیشینه نظری بی تفاوتی ادبیات…

  • بررسی فقهی و حقوقی تجدید اعتبار کیفری

    بررسی فقهی و حقوقی تجدید اعتبار کیفری تعریف مرور زمان مرور زمان چیست انواع مرور زمان تجدید اعتبار کیفری در حقوق ایران‌ جرایم مشمول مرور زمان مرور زمان در دعاوی حقوقی مرور زمان در قانون آیین دادرسی کیفری مرور زمان…

  • روستای حسین اباد اسلامشهر

    روستای حسین اباد اسلامشهر دانلود مقاله روستای حسین اباد اسلامشهر توپوگرافی زمین شناسی جغرافیای طبیعی روستای حسین اباد اسلامشهر سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پایان نامه رشته جغرافیا fileina…

  • بررسی عوامل گسترش پدیده قاچاق كالا و پیامدهای آن در كشور

    بررسی عوامل گسترش پدیده قاچاق كالا و پیامدهای آن در كشور قاچاق استغال اقتصاد پنهان سرمایه های ملی دانلود مقالات رشته علوم اجتماعی بررسی عوامل گسترش پدیده قاچاق كالا پیامدهای قاچاق كالا در كشور دانلود مقالات علوم اجتماعی دانلود مقاله…

  • پاورپوینت آشنایی با روانشناسی مثبت نگر

    پاورپوینت آشنایی با روانشناسی مثبت نگر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روانشناسی مثبت نگر جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • ارزیابی علل تاثیرگذار بر فساد اداری از نگاه کارکنان سازمان

    ارزیابی علل تاثیرگذار بر فساد اداری از نگاه کارکنان سازمان مولفه های فساد اداری آسیب شناسی فساد اداری در ایران عوامل موثر بر فساد اداری عوامل موثر بر کاهش فساد اداری فساد اداری سازمانهای دولتی فساد اداری در سازمان های…

  • دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار مینی تب

    دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار مینی تب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار مینی تب جهت رشته کامپیوتر در 12اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       -این نرم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 11

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 11 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

  • تشریح مدل ویژگی های شغلی

    تشریح مدل ویژگی های شغلی ویژگیهای شغل توان انگیزشی شغل ابعاد پنج گانه شغلی مدل ویژگی های شغلی نظریه های ویژگیهای شغل دانلود مقاله رشته مدیریت تشریح مدل ویژگی های شغلی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت تشریح…

  • دانلود پاورپوینت نقش تغذیه در بیماران سرطانی

    دانلود پاورپوینت نقش تغذیه در بیماران سرطانی پاورپوینت نقش تغذیه در سرطان پاورپوینت انواع روش های درمانی سرطان پاورپوینت نیازهای تغذیه ای بیمار سرطانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش تغذیه در بیماران سرطانی جهت رشته پزشکی در 29…

  • بررسی و تشریح انواع رویکرد تفکر انتقادی

    بررسی و تشریح انواع رویکرد تفکر انتقادی پایان نامه تفکر انتقادی نظریه های تفکر انتقادی پرورش تفکر انتقادی در کودکان تفکر انتقادی از منظر قرآن و روانشناسی آموزش تفکر انتقادی به دانش آموزان تفکر انتقادی در تعلیم و تربیت اسلامی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی توانمندسازی کارکنان

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی توانمندسازی کارکنان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه توانمندسازی کارکنان مبانی نظری توانمندسازی کارکنان پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان پیشینه داخلی توانمندسازی کارکنان پیشینه خارجی توانمندسازی کارکنان پیشینه پژوهش توانمندسازی کارکنان پیشینه نظری توانمندسازی کارکنان…

  • پاورپوینت بهداشت رواني در خانواده

    پاورپوینت بهداشت رواني در خانواده پاورپوینت بهداشت رواني در خانواده تحقیق بهداشت رواني در خانواده مقاله بهداشت رواني در خانواده بهداشت رواني در خانواده تعاريف بهداشت رواني معيار هاي بهداشت رواني اصول بهداشت رواني حدود بهداشت رواني انواع پيشگيري در…

  • پاورپوینت کتاب مبانی شیمی پلیمر از دکتر سید احمد میرشکرایی

    پاورپوینت کتاب مبانی شیمی پلیمر از دکتر سید احمد میرشکرایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مبانی شیمی پلیمر از دکتر سید احمد میرشکرایی جهت رشته شیمی در قالب 208 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت معرفی چیپینگ بتن

    پاورپوینت معرفی چیپینگ بتن پاورپوینت چیپینگ پاورپوینت چیپینگ بتن پاورپوینت بتن پاورپوینت کاربرد چیپینگ بتن پاورپوینت درمورد چیپینگ بتن دانلود پاورپوینت چیپینگ بتن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی چیپینگ بتن جهت رشته عمران در قالب 14 اسلاید و…

  • پاورپوينت آشنایی با حسابداری میانه 1

    پاورپوينت آشنایی با حسابداری میانه 1 پاورپوینت حسابداری بهای تمام شده پاورپوینت حسابداری میانه 1 دانلود پاورپوینت حسابداری میانه 1 پاورپوینت درباره حسابداری میانه 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با حسابداری میانه 1 جهت رشته حسابداری در…

  • پاورپوینت منابع انسانی و مدیریت آن

    پاورپوینت منابع انسانی و مدیریت آن پاورپوینت ابزارهای توسعه و توانمند سازی منابع انسانی پاورپوینت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی پاورپوینت راهکارهای توانمندسازی نیروی انسانی پاورپوینت توانمند سازی نیروی انسانی پاورپوینت توانمندسازی+pdf رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت منابع انسانی…

  • ارزیابی عملکرد مدیران با به کارگیری روش 360 درجه و تکنیک تصمیم گیری ویکور

    ارزیابی عملکرد مدیران با به کارگیری روش 360 درجه و تکنیک تصمیم گیری ویکور ارزیابی عملکرد تکنیک تصمیم گیری ویکور ارزیابی عملکرد مدیران ارزیابی عملکرد 360 درجه ارزیابی عملکرد مدیران به روش 360 ارزیابی عملکرد مدیران با تکنیک تصمیم گیری…

  • پاورپوینت حمل نقل عمومی

    پاورپوینت حمل نقل عمومی پاورپوینت حمل نقل عمومی چیست پاورپوینت حمل ونقل عمومی پاورپوینت حمل و نقل عمومی ppt پاورپوینت توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی tod پاورپوینت حمل و نقل عمومی tod رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • ارزیابی کارآیی مالی شعب بانکها و رتبه بندی آنها با روش ترکیبی

    ارزیابی کارآیی مالی شعب بانکها و رتبه بندی آنها با روش ترکیبی ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک…