ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سرمایه فکری

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی سرمایه فکری مبانی نظری سرمایه فکری دانلود مبانی نظری سرمایه فکری پیشینه تحقیق سرمایه فکری ادبیات نظری سرمایه فکری فصل دوم پایان نامه سرمایه فکری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری ادبیات و…

  • مقاله تجزیه و تحلیل صورتهای مالی

    مقاله تجزیه و تحلیل صورتهای مالی مقایسه عملکرد با بودجه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی اهمیت سیستم گزارشگری ‌مالی صورت‌های مالی حسابرسی شده سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز…

  • بررسی عمل و شخصیت حقوقی وقف و شرایط صحت آن

    بررسی عمل و شخصیت حقوقی وقف و شرایط صحت آن شرایط و شخصیت حقوقی وقف شرایط حقوقی وقف شخصیت حقوقی وقف دانلود پایان نامه وقف بررسی عمل حقوقی منشاء وقف شرایط صحت وقف شرایط مال موقوفه شرایط اداره وقف شرایط…

  • پاورپوینت ایمنی در معادن

    پاورپوینت ایمنی در معادن پاورپوینت معدن پاورپوینت ایمنی پاورپوینت ایمنی در معدن پاورپوینت معادن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایمنی در معادن جهت رشته معدن در قالب 22 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت درس 18 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث سفر به کربلا 2

    پاورپوینت درس 18 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی مبحث سفر به کربلا 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات پنجم ابتدایی مبحث سفر به کربلا 2 در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • مبانی،اهداف و شرایط آزادی مشروط

    مبانی،اهداف و شرایط آزادی مشروط کاهش مجازات حبس آزادی مشروط سیاست های کیفری شرایط اعطای آزادی مشروط تعیین مدت آزادی مشروط شرایط مدت آزادی مشروط ضمانت اجرای آزادی مشروط دانلود مقاله آزادی مشروط مبانی،اهداف و شرایط آزادی مشروط رفتن به…

  • تشریح مفهوم باورهای خودکارآمدی و ابعاد روانشناختی آن 

    تشریح مفهوم باورهای خودکارآمدی و ابعاد روانشناختی آن  تحقیق کامل در مورد باورهای خودکارآمدی ابعاد روان شناختی خودکارآمدی منابع و مولفه های خودکارآمدی پایان نامه نظریه شناختی اجتماعی اثرات باورهای خودکارآمدی در زندگی نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا خلاصه نظریه…

  • پاورپوینت روانشناسی تربیتی و بررسی رویکردهای آن

    پاورپوینت روانشناسی تربیتی و بررسی رویکردهای آن پاورپوینت روانشناسی تربیتی پاورپوینت درس روانشناسی تربیتی دانلود پاورپوینت روان شناسی تربیتی دانلود پاورپوینت روان شناسی تربیتی از دکتر حسینیان پاورپوینت رویکردهای مختلف در روان شناسی تربیتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت کتاب مقدمات زبان شناسی

    دانلود پاورپوینت کتاب مقدمات زبان شناسی پاورپوینت کتاب مقدمات زبان شناسی پاورپوینت کتاب مقدمات زبانشناسی دکتر مهری باقری پاورپوینت درس مقدمات زبان شناسی پاورپوینت جزوه مقدمات زبان شناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مقدمات زبان شناسی جهت رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های خشونت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های خشونت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های خشونت مبانی نظری نظریه های خشونت پیشینه تحقیق نظریه های خشونت پیشینه داخلی نظریه های خشونت پیشینه خارجی نظریه های خشونت پیشینه پژوهش…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان كارایی اطلاعاتی بازار سرمایه نسبت به سود سهمی برای شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان كارایی اطلاعاتی بازار سرمایه نسبت به سود سهمی برای شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار سود سهمی سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار بازار بورس و سرمایه دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد…

  • پاورپوینت مروری بر دوران آموزش و پرورش در ایران

    پاورپوینت مروری بر دوران آموزش و پرورش در ایران پاورپوینت آموزش و پرورش پاورپوینت تاریخچه آموزش و پرورش پاورپوینت گذشته آموزش و پرورش در ایران پاورپوینت مروری بر دوران آموزش و پرورش در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت نمونه هایی از معماری سبز

    دانلود پاورپوینت نمونه هایی از معماری سبز پاورپوینت معماری سبز پاورپوینت معماری پاورپوینت نمونه هایی از معماری پاورپوینت نمونه معماری سبز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمونه هایی از معماری سبز در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت علم مواد و ساختار اتمی آنها

    پاورپوینت علم مواد و ساختار اتمی آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علم مواد و ساختار اتمی آنها جهت رشته مواد و متالوژی در قالب 149 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی

    پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی دانلود پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی آمار و احتمالات مهندسی پاورپوینت در مورد آمار و احتمالات مهندسی احتمالات مهندسی آمار مهندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی جهت رشته کامپیوتر در…

  • مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی

    مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی ادبیات و مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی دانلود پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی تعالی سازمانی…

  • پاورپوینت معماری مدرسه باهاوس

    پاورپوینت معماری مدرسه باهاوس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدرسه باهاوس جهت رشته ی معماری در قالب 85 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       باهاوس نام یك مكتب…

  • پاورپوینت تشخيص و مراقبت از كارديوميوپاتی در بارداری

    پاورپوینت تشخيص و مراقبت از كارديوميوپاتی در بارداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشخيص و مراقبت از كارديوميوپاتی در بارداری جهت رشته ی پزشکی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا

    پاورپوینت کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا کلمات کلیدی : دانلود رایگان پاورپوینت کتاب کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسي يادگيري تألیف دكتر محمد پارسا پاورپوینت کتاب روان شناسي يادگيري محمد…

  • پاورپوینت مدیریت و مهندسی ارزش 4

    پاورپوینت مدیریت و مهندسی ارزش 4 مهندسی ارزش powerpoint پاورپوینت مهندسی ارزش و مدیریت هزینه پاورپوینت کاربرد مهندسی ارزش پاورپوینت مهندسی ارزش به زبان ساده پاورپوینت مهندسی ارزش در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت و مهندسی ارزش…

  • دانلود پاورپوینت حضرت معصومه در نگاه علما

    دانلود پاورپوینت حضرت معصومه در نگاه علما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حضرت معصومه در نگاه علما جهت رشته معارف اسلامی در 16 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود پاورپوینت آینده پژوهی و آینده نگاری

    دانلود پاورپوینت آینده پژوهی و آینده نگاری پاورپوینت در مورد آینده نگری پاورپوینت تکنیک های آینده پژوهی پاورپوینت فواید آینده نگری و آینده پژوهی پاورپویت ویژگی های آینده نگاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آینده پژوهی و آینده نگاری…

  • پاورپوینت بررسی و مقایسه عملكرد مدیران زن و مدیران مرد در شركت پارس آذرخش

    پاورپوینت بررسی و مقایسه عملكرد مدیران زن و مدیران مرد در شركت پارس آذرخش پاورپوینت مقایسه عملكردمدیران شركت پارس آذرخش دانلود پاورپوینت مقایسه عملكردمدیران شركت پارس آذرخش پاورپوینت درباره مقایسه عملكرد مدیران شركت پارس آذرخش رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت کارت امتیازی متوازن: کیفیت، زمان و تئوری محدودیت ها

    پاورپوینت کارت امتیازی متوازن: کیفیت، زمان و تئوری محدودیت ها پاورپوینت کارت امتیازی متوازن: کیفیت، زمان و تئوری محدودیت ها پاورپوینت کارت امتیازی متوازن پاورپوینت کیفیت پاورپوینت زمان و تئوری محدودیت ها کیفیت تئوری محدودیت ها( (TOC تاریخچه تئوری محدودیت…

  • دانلود پاورپوینت کتاب برنامه سازی پیشرفته C از دکتر آیت

    دانلود پاورپوینت کتاب برنامه سازی پیشرفته C از دکتر آیت پاورپوینت کتاب برنامه سازی پیشرفته C از دکتر آیت پاورپوینت کتاب برنامه سازی پیشرفته c پاورپوینت آموزش برنامه سازی پیشرفته c پاورپوینت جزوه برنامه سازی پیشرفته c پیام نور رفتن…

  • پاورپوینت قواعد حقوقی ناظر بر بازاریابی الکترونیکی

    پاورپوینت قواعد حقوقی ناظر بر بازاریابی الکترونیکی کلمات کلیدی : پاورپوینت قواعد حقوقی ناظر بر بازاریابی الکترونیکی قواعد حقوقی ناظر بر بازاریابی الکترونیکی تحقیق قواعد حقوقی ناظر بر بازاریابی الکترونیکی تعریف بازاریابی اینترنتی اصول بازاریابی اینترنتی قواعد مشترک وکاربردی درتبلیغات…

  • مبانی نظری بررسی مقایسه ای شرط ضمان در فقه و حقوق ایران

    مبانی نظری بررسی مقایسه ای شرط ضمان در فقه و حقوق ایران عقود اذنیه شرط ضمنی اقسام شرط ضمانیه مبانی نظری شرط ضمان در عقود اذنی شرط ضمان در حقوق ایران مطالعه تطبیقی اقسام شرط ضمانی اقسام شرط ضمانیه در…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد پالایشگاه های گاز کشور با مدل ترکیبی Neuro-DEA

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد پالایشگاه های گاز کشور با مدل ترکیبی Neuro-DEA ارزیابی عملکرد با DEA مبانی نظری ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی داده ها…

  • پروژه پایانی رشته صنایع و معادن با عنوان بارکد

    پروژه پایانی رشته صنایع و معادن با عنوان بارکد RFID بارکد بارکد خوان چیست زبان مشترک کالا شماره گذاری محصولات سیستم های شناسایی خود کار دانلود پروژه پایانی رشته صنایع و معادن با عنوان بارکد Barcode Reader چیست کاربرد سیستم…

  • دانلود تحقیق درباره سبک های فرزندپروری word

    دانلود تحقیق درباره سبک های فرزندپروری word رفتن به سايت اصلي  هدف از این تحقیق بررسی سبک های فرزندپروری با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • پاورپوینت صورت های مالی تلفیقی

    پاورپوینت صورت های مالی تلفیقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت صورتهای مالی تلفیقی جهت رشته ی حسابداری در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فرایند تعدیل‌…

  • مهارت های اجتماعی و عوامل موثر در اجتماعی شدن با رویكرد جدید در تدریس مهارت های اجتماعی

    مهارت های اجتماعی و عوامل موثر در اجتماعی شدن با رویكرد جدید در تدریس مهارت های اجتماعی مهارت های اجتماعی کودکان مهارت های اجتماعی دانش آموزان مهارت های اجتماعی در مدرسه آموزش مهارت های اجتماعی به کودکان تعریف مهارت های…

  • پاورپوينت علف های هرز مهم مزارع ذرت

    پاورپوينت علف های هرز مهم مزارع ذرت پاورپوينت علف های هرز مهم مزارع ذرت پاورپوینت علف های هرز پاورپوینت در مورد علف های هرز دانلود پاورپوینت علف های هرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت علف های هرز مهم مزارع…

  • فایل های pdf درس حفاظت پیشرفته در سیستم های قدرت دکتر صادقی راد

    فایل های pdf درس حفاظت پیشرفته در سیستم های قدرت دکتر صادقی راد فایل های pdf درس حفاظت پیشرفته در سیستم های قدرت دکتر صادقی راد رفتن به سایت اصلی فایل های pdf درس حفاظت پیشرفته در سیستم های قدرت…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فراشناخت

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد فراشناخت فصل دوم پایان نامه فراشناخت مبانی نظری فراشناخت پیشینه تحقیق فراشناخت پیشینه داخلی فراشناخت پیشینه خارجی فراشناخت پیشینه پژوهش فراشناخت پیشینه نظری فراشناخت ادبیات نظری فراشناخت چارچوب نظری فراشناخت رفتن به سايت…