ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • پاورپوینت بازی درمانی

    پاورپوینت بازی درمانی پاورپوینت بازی درمانی چیست پاورپوینت انواع رویکردها در بازی درمانی پاورپوینت بازی درمانی برای کودکان پاورپوینت بازی درمانی در روان شناسی پاورپوینت جایگاه بازی درمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازی درمانی جهت رشته ی روان…

  • پاورپوینت تست غربالگری آزمونهای پایش تکامل کودکان ASQ

    پاورپوینت تست غربالگری آزمونهای پایش تکامل کودکان ASQ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تست غربالگری آزمون‌های پایش تکامل کودکان Ages Stages Questionnaires جهت رشته ی روان شناسی در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت آموزش کامل تزریقات 14 اسلاید

    دانلود پاورپوینت آموزش کامل تزریقات 14 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش کامل تزریقات 14 اسلاید جهت رشته پرستاری در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت آبراهام مازلو و روانشناسی سیاسی

    پاورپوینت آبراهام مازلو و روانشناسی سیاسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آبراهام مازلو وروانشناسی سیاسی جهت رشته رانشناسی  در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست : زندگی…

  • مدیریت منابع در دسترس شبکه به منظور بهبود کارایی شبکه های مشارکتی

    مدیریت منابع در دسترس شبکه به منظور بهبود کارایی شبکه های مشارکتی شبکه های مشارکتی شبکه های مبتنی بر شناخت سیستم های بیسیم مشارکتی تخصیص منابع در شبکه های مشارکتی مدیریت منابع در دسترس شبکه به منظور بهبود کارایی شبکه…

  • پاورپوینت روش بدیعه پردازی

    پاورپوینت روش بدیعه پردازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش بدیعه پردازی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       روشی است…

  • پاورپوینت (اسلاید) ساخت شهري

    پاورپوینت (اسلاید) ساخت شهري کلمات کلیدی : پاورپوینت ساخت شهري ساخت شهري مقاله ساخت شهري تحقیق ساخت شهري بررسی ساخت شهري پایان نامه ساخت شهري مكان بنگاه اقتصادي در شهر بررسي نظريه هاي ساختار شهري شهر چند مركزي ساختار شهري…

  • پاورپوینت بهداشت دهان و دندان

    پاورپوینت بهداشت دهان و دندان پاورپوینت بهداشت دهان و دندان کودکان پاورپوینت بهداشت دهان و دندان دانش آموزان پاورپوینت بهداشت دهان و دندان چیست پاورپوینت بهداشت دهان و دندان ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت دهان و دندان…

  • وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه و قانون مدنی

    وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه و قانون مدنی اهلیت در معامله مفهوم اهلیت و شرایط آن وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در قانون مدنی مالیت داشتن…

  • پاورپوینت استراتژي های بازاريابي

    پاورپوینت استراتژي های بازاريابي کلمات کلیدی : پاورپوینت استراتژي بازاريابي تحقیق استراتژي بازاريابي استراتژي بازاريابي تعریف استراتژی بازاریابی مکاتب مدیریت استراتژیک و استراتژی بازاریابی سطوح استراتژی انواع طبقه بندی های استراتژی بازاریابی چهار تیپ استراتژیک مایلز و اسنو استراتژی های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های مربوط به شادکامی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های مربوط به شادکامی مبانی نظری نظریه های مربوط به شادکامی دانلود مبانی نظری نظریه های مربوط به شادکامی پیشینه تحقیق نظریه های مربوط به شادکامی ادبیات نظری نظریه های مربوط به شادکامی فصل…

  • پرسشنامه بررسی مولفه های طراحی داشبوردها برای ارائه اطلاعات مناسب و بهنگام برای مدیران سیستم

    پرسشنامه بررسی مولفه های طراحی داشبوردها برای ارائه اطلاعات مناسب و بهنگام برای مدیران سیستم پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان پرسشنامه شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد هیات علمی دانشگاه…

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول کامپیوتر1

    پاورپوینت کتاب و درس اصول کامپیوتر1 پاورپوینت مفاهیم مقدماتی کامپیوتر پاورپوینت مفاهیم کاربردی کامپیوتر پاورپوینت مطالب آموزشی کامپیوتر پاورپوینت مفاهیم سخت افزار کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس اصول کامپیوتر1 جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب…

  • بررسی کامل و جامع تاریخ اسلام

    بررسی کامل و جامع تاریخ اسلام بعثت جزیرة العرب تاریخ اسلام دانلود پایان نامه رشته معارف اسلامی بررسی کامل و جامع تاریخ اسلام دانلود پایان نامه بررسی تاریخ اسلام دانلود پایان نامه معارف اسلامی دانلود پایان نامه رفتن به سایت…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد تئوری های انگیزش

    پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد تئوری های انگیزش کلمات کلیدی : پاورپوینت پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع کاربرد تئوری های انگیزش پاورپوینت کاربرد…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش سازمانی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش سازمانی مبانی نظری هوش سازمانی پیشینه تحقیق هوش سازمانی پیشینه داخلی هوش سازمانی پیشینه خارجی هوش سازمانی پیشینه پژوهش هوش سازمانی پیشینه نظری هوش سازمانی…

  • بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد

    بررسی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد رابطه استرس و خطای انسانی تاثیر تنیدگی بر ارتکاب خطای انسانی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی تاثیر استرس بر میزان خطای انسانی در بین کارمندان…

  • پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی

    پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی طراحی غرفه طراحی غرفه نمایشگاهی طراحی غرفه نمایشگاه سونی دانلود پروژه طراحی غرفه نمایشگاه سونی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل خرید پروژه و پایان نامه fileina…

  • ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی

    ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت های تعاونی پایان نامه ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی با تحلیل پوششی داده…

  • شکل گیری و ‏تحول شبکه های اجتماعی در ایران و جهان و بررسی ویژگی های انحصاری آنها

    شکل گیری و ‏تحول شبکه های اجتماعی در ایران و جهان و بررسی ویژگی های انحصاری آنها کلمات کلیدی : انواع شبکه های اجتماعی ویژگی های شبکه های اجتماعی پایان نامه شبکه های اجتماعی کارکردهای منفی شبکه های اجتماعی کارکردهای…

  • پاورپوینت آشنایی با شبکه های کامپیوتر

    پاورپوینت آشنایی با شبکه های کامپیوتر پاورپوینت آشنایی با شبکه های کامپیوتر پاورپوینت آشنایی کامپیوتر پاورپوینت آشنایی با شبکه ها دانلود پاورپوینت آشنایی با شبکه های کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با شبکه های کامپیوتر جهت رشته…

  • پاورپوینت شناخت وسایل مکانیکی برای نجات

    پاورپوینت شناخت وسایل مکانیکی برای نجات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شناخت وسایل مکانیکی برای نجات جهت رشته مکانیک در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     با توجه به…

  • پاورپوینت تعریف پیچ و مهره

    پاورپوینت تعریف پیچ و مهره پاورپوینت پیچ و مهره چیست پاورپوینت پیچ و مهره ریز پاورپوینت پیچ و مهره ساختمانی پاورپوینت پیچ و مهره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف پیچ و مهره جهت رشته مکانیک در قالب 31…

  • پرسشنامه سلامت روان scl90 با تفسیر و نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سلامت روان scl90 با تفسیر و نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سلامت روان scl90 پرسشنامه تست scl90 دانلود پرسشنامه سلامت روان scl 90 نمره دهی پرسشنامه scl90 نمونه تفسیر آزمون scl90 روش نمره گذاری پرسشنامه…

  • دانلود پاورپوینت تحقیق در مورد افزایش وزن و چاقی

    دانلود پاورپوینت تحقیق در مورد افزایش وزن و چاقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیق در مورد افزایش وزن و چاقی جهت رشته پزشکی در قالب 91 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • بررسی رفتار ستونهای جعبه ای تو خالی جداره نازک بتنی لاغر و غیر لاغر تحت اثر همزمان نیروی محوری و خمش دو جانبه

    بررسی رفتار ستونهای جعبه ای تو خالی جداره نازک بتنی لاغر و غیر لاغر تحت اثر همزمان نیروی محوری و خمش دو جانبه نیروی محوری ستونهای بتن آرمه نیروی خمش دو جانبه مقطع بتنی جداره نازک مستطیل شکل دانلود پایان…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی و طبقه بندی شرکت ها

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی و طبقه بندی شرکت ها پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی دانلود رایگان پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی شرکت بیمه پرسشنامه عملکرد مالی شرکت پرسشنامه عملکرد مالی قرانفله و همکاران (2014) پرسشنامه عملکرد مالی سازمان دانلود پرسشنامه…

  • پاورپوینت کتاب مدیریت تطبیقی از الوانی و عربشاهی

    پاورپوینت کتاب مدیریت تطبیقی از الوانی و عربشاهی پاورپوینت مدیریت تطبیقی چیست پاورپوینت کتاب مدیریت تطبیقی پیام نور پاورپوینت کتاب مدیریت تطبیقی از الوانی پاورپوینت کتاب مدیریت تطبیقی از عربشاهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت تطبیقی از…

  • پاورپوینت اهمیت بهداشت فردی

    پاورپوینت اهمیت بهداشت فردی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهمیت بهداشت فردی جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 38 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       بهداشت فردي علاوه…

  • پاورپوینت معرفی مصالح جدید در صنعت ساختمان

    پاورپوینت معرفی مصالح جدید در صنعت ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی مصالح جدید در صنعت ساختمان جهت رشته ی عمران در قالب 273 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها بر اساس الگوریتم درخت تصمیم

    پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها بر اساس الگوریتم درخت تصمیم ارزیابی عملکرد شرکت های بورس معیارهای ارزیابی عملکرد مالی پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت های پذیرفته شده بورس نسبت های مالی شرکت های بورسی بررسی نسبت های متوسط صنعت در شرکت…

  • پاورپوینت مدیریت مالی بین المللی

    پاورپوینت مدیریت مالی بین المللی کلمات کلیدی : پاورپوینت مدیریت مالی بین المللی مدیریت مالی بین المللی بودجه بندی سرمایه بین المللی جزئیات یک پروژه بین المللی مثال بودجه بندی سرمایه بین المللی عبارات مهم در تبادل ارز انواع تمارض…

  • بررسی جامع و کامل نظریه های علمی اخلاق

    بررسی جامع و کامل نظریه های علمی اخلاق نظامهای اخلاقی نظریه های اخلاق نظریه های علمی اخلاق خلاصه نظریه های علمی اخلاق تحقیق نظریه های علمی اخلاق دانلود تحقیق نظریه های علمی اخلاق چارچوب نظری نظریه های علمی اخلاق مدل…

  • دانلود پاورپوینت لایه کاربرد

    دانلود پاورپوینت لایه کاربرد پاورپوینت لایه کاربرد پاورپوینت لایه کاربرد در شبکه پاورپوینت لایه کاربرد در tcp/ip پاورپوینت لایه کاربرد در اینترنت اشیا پاورپوینت کاربرد لایه های osi رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت لایه کاربرد جهت رشته IT در…

  • پاورپوینت بررسی ابعاد اپیدمیولوژی مصرف مواد

    پاورپوینت بررسی ابعاد اپیدمیولوژی مصرف مواد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی ابعاد اپیدمیولوژی مصرف مواد جهت رشته روانشناسی در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     ماده شیمیایی…