ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • دانلود تحقیق مبانی نظری صنعت بانکداری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مبانی نظری صنعت بانکداری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری صنعت بانکداری با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • اسناد مسئولیت غار در فقه شیعه و حقوق ایران

    اسناد مسئولیت غار در فقه شیعه و حقوق ایران مسئولیت غار مسئولیت غار در فقه شیعه مسئولیت غار در حقوق ایران منابع غرور در قانون مدنی ایران اسناد مسئولیت غار در فقه شیعه و حقوق ایران دانلود پایان نامه مسئولیت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشنودی شغلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشنودی شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خشنودی شغلی مبانی نظری خشنودی شغلی پیشینه تحقیق خشنودی شغلی پیشینه داخلی خشنودی شغلی پیشینه خارجی خشنودی شغلی پیشینه پژوهش خشنودی شغلی پیشینه نظری خشنودی شغلی…

  • دانلود پاورپوینت تغذیه صحیح برای تندرستی

    دانلود پاورپوینت تغذیه صحیح برای تندرستی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغذیه صحیح برای تندرستی جهت رشته تغذیه در 103 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       همه ما به…

  • دانلود پاورپوینت هوشمندی کسب و کار

    دانلود پاورپوینت هوشمندی کسب و کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هوشمندی کسب و کار جهت رشته مدیریت در26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هوشمندی کسب و کار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل 101 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل 101 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تحلیل رفتار متقابل مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل پیشینه داخلی تحلیل رفتار متقابل پیشینه خارجی تحلیل رفتار متقابل…

  • پاورپوینت آموزشی کارگاه آموزش مربیگری

    پاورپوینت آموزشی کارگاه آموزش مربیگری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی کارگاه آموزش مربیگری جهت رشته مدیریت در قالب 89 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مربیگری یا…

  • پاورپوينت زخم معده و اثنی عشر

    پاورپوينت زخم معده و اثنی عشر دانلود پاورپوينت زخم معده و اثنی عشر دانلود پاورپوينت درمورد زخم معده و اثنی عشر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت زخم معده و اثنی عشر جهت رشته پزشکی در قالب 10 اسلايد و با فرمت pptx به…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی و تحلیل مدیریت عملکرد سازمان ها پرسشنامه ارزیابی اثربخشی سیستم مدیریت عملکرد در سازمان پرسشنامه…

  • پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی

    پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc پایان نامه درباره مدیریت دانش رساله دکتری مدیریت دانش تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی مبانی نظری ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی ادبیات نظری ارزیابی عملکرد تامین…

  • پاورپوینت ساختار دوربین های دیجیتال

    پاورپوینت ساختار دوربین های دیجیتال پاورپوینت دوربین های دیجیتالی پاورپوینت دوربین های دیجیتال حرفه ای پاورپوینت دوربین های دیجیتال کنون پاورپوینت بهترین دوربین های دیجیتال 2017 پاورپوینت نمایشگاه دوربین های دیجیتال 98 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار دوربین های…

  • بهبود برقراری امنیت اطلاعات در رایانش ابری با استفاده از استاندارد saml

    بهبود برقراری امنیت اطلاعات در رایانش ابری با استفاده از استاندارد saml کلمات کلیدی : پایان نامه امنیت رایانش ابری پایان نامه امنیت محاسبات ابری دانلود پایان نامه امنیت رایانش ابری دانلود پایان نامه امنیت در رایانش ابری بهبود امنیت…

  • دانلود پاورپوینت کتاب آزمایشگاه بیوشیمی

    دانلود پاورپوینت کتاب آزمایشگاه بیوشیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب آزمایشگاه بیوشیمی جهت رشته شیمی در قالب 119 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         در اندازه…

  • ﭘﺎﻳﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ رﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با ﻋﻨﻮان ارزﻳﺎﺑﻲ UML ﺟﻬﺖ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ از ﭼﺎرﭼﻮب زﻛﻤﻦ

    ﭘﺎﻳﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ رﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با ﻋﻨﻮان ارزﻳﺎﺑﻲ UML ﺟﻬﺖ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ از ﭼﺎرﭼﻮب زﻛﻤﻦ ارزﻳﺎﺑﻲ UML معماری سازمانی ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﻫﺎﻱ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﻲ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ از ﭼﺎرﭼﻮب زﻛﻤﻦ دانلود ﭘﺎﻳﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ رﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ با ﻋﻨﻮان ارزﻳﺎﺑﻲ…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی مبانی نظری کارآفرینی مبانی نظری در مورد کارآفرینی پیشینه کارآفرینی پیشینه کارآفرینی در ایران پیشینه تحقیق کارآفرینی پیشینه تحقیق در مورد کارآفرینی پیشینه داخلی کارآفرینی پیشینه خارجی کارآفرینی تاریخچه پیدایش کارآفرینی تاریخچه کارآفرینی در…

  • پایان نامه طلاق و طلاق عاطفی

    پایان نامه طلاق و طلاق عاطفی پایان نامه طلاق پایان نامه طلاق عاطفی نظریه های طلاق عاطفی عوامل موثر بر طلاق عوامل موثر بر طلاق عاطفی عوامل موثر بر اختلافات زناشویی تاثیرات طلاق بر کودکان و زنان تاثیرات اختلافات زناشویی…

  • پاورپوینت حافظ شیرازی 180 اسلاید

    پاورپوینت حافظ شیرازی 180 اسلاید دانلود پاورپوینت درباره حافظ شیرازی دانلود پاورپوینت درباره حافظ دانلود پاورپوینت زندگینامه حافظ دانلود رایگان پاورپوینت حافظ شیرازی پاورپوینت زندگی نامه حافظ شیرازی پاورپوینت درباره ی حافظ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کلماتی در…

  • پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ديده بان

    پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ديده بان پاورپوینت کودکان با موضوع ديده بان دانلود پاورپوینت کودکان با موضوع ديده بان پاورپوینت درباره کودکان با موضوع ديده بان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع ديده…

  • پاورپوینت متالوگرافی کمی

    پاورپوینت متالوگرافی کمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت متالوگرافی کمی جهت رشته ی مهندسی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در هنگام اچ کردن نمونه…

  • پاورپوينت کتاب مديريت استراتژیک

    پاورپوينت کتاب مديريت استراتژیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت کتاب مديريت استراتژیک جهت رشته مديريت قالب 278 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       استراتژی تصویر جامعی از هدفهای بلند…

  • پاورپوینت درمان چاقی با استفاده از تدابیر ساده طب سنتی

    پاورپوینت درمان چاقی با استفاده از تدابیر ساده طب سنتی پاورپوینت درمان چاقی پاورپوینت درمان چاقی با طب سنتی پاورپوینت کاربرد طب سنتی در درمان چاقی پاورپوینت روش های طب سنتی در درمان چاقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت آشنایی با موضوع آشوب در مدیریت

    پاورپوینت آشنایی با موضوع آشوب در مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با موضوع آشوب در مدیریت جهت رشته مدیریت در قالب 24 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوینت تخریب سازه های فلزی بم و علل آن

    پاورپوینت تخریب سازه های فلزی بم و علل آن دانلود پاورپوینت تخریب سازه های فلزی بم و علل آن پاورپوینت تخریب سازه های فلزی بم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تخریب سازه های فلزی بم و علل آن جهت…

  • پاورپوینت کتاب و درس آسیب شناسی اجتماعی دکتر جعفر سخاوت

    پاورپوینت کتاب و درس آسیب شناسی اجتماعی دکتر جعفر سخاوت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس آسیب شناسی اجتماعی دکتر جعفر سخاوت جهت رشته روانشناسی در قالب 240 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوينت شینه بندی استاد مراد خانی

    پاورپوينت شینه بندی استاد مراد خانی پاورپوینت شینه بندی پاورپوینت انواع شینه بندی انواع شینه بندی ها پاورپوینت در مورد شینه بندی دانلود پاورپوینت در مورد شینه بندی دانلود پاورپوینت شینه بندی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت شینه بندی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق دانلود مبانی نظری نظریه های علمی اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های علمی اخلاق ادبیات نظری نظریه های علمی اخلاق فصل دوم پایان نامه نظریه های…

  • پرسشنامه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر مهارت های ارتباطی

    پرسشنامه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر مهارت های ارتباطی پرسشنامه هوش اخلاقی پرسشنامه هوش اخلاقی مدیران پرسشنامه مهارت های ارتباطی پرسشنامه تاثیر هوش اخلاقی مدیران بر مهارت های ارتباطی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه تاثیر هوش اخلاقی مدیران…

  • پاورپوینت درباره بهداشت آب

    پاورپوینت درباره بهداشت آب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت آب جهت رشته ی پزشکی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       4/3 وزن پروتوپلاسم سلول…

  • پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های تلويزيونی غير رسمی

    پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های تلويزيونی غير رسمی پاورپوینت سريال های تلويزيونی غير رسمی پاورپوینت سریال پاورپوینت در مورد سريال های تلويزيونی غير رسمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصرف و دريافت زنان از سريال های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی 41 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی 41 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری جهت گیری مذهبی ادبیات نظری جهت گیری مذهبی چارچوب نظری جهت گیری مذهبی فصل دوم پایان نامه جهت گیری مذهبی دانلود مبانی نظری جهت گیری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی در دانشجویان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی در دانشجویان مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی در دانشجویان پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی در دانشجویان فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی…

  • دانلود پاورپوینت فشار جانبی خاک

    دانلود پاورپوینت فشار جانبی خاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فشار جانبی خاک جهت رشته فیزیک در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فشار زمین خاک عبارت است…

  • بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی

    بررسی مهمترین عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی کلمات کلیدی : تعریف مفهومی هویت سازمانی تعریف عملیاتی هویت سازمانی ساخت مستمر هویت سازمانی شکل گیری هویت سازمانی تحقیق کامل در مورد هویت سازمانی عوامل موثر بر…

  • دانلود پاورپوینت نقش بازی در تربیت کودکان

    دانلود پاورپوینت نقش بازی در تربیت کودکان دانلود پاورپوینت نقش بازی در تربیت کودکان پاورپوینت نقش بازی در تربیت کودکان دانلود پاورپوینت بازی در تربیت کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش بازی در تربیت کودکان در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx…