ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

کلمات کلیدی :

پایان نامه قصد خرید
پایان نامه تبلیغات موبایلی
قصد خرید مصرف کننده
قصد خرید در رفتار مصرف کننده
پایان نامه قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل
رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل

رفتن به سایت اصلی

هدف از این پایان نامه ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان فروشگاه های پوشاک مردانه می باشد که در آن رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

افزایش شرایط رقابتی، سبب احساس نیاز روزافزون شرکت ها و سازمان ها به بازاریابی شده است. شرکت ها متوجه شده اند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان و شناسایی رفتار آنان، از مفروضات اصلی موفقیت شرکت ها می باشد. ادبیات بازار در سال های 1990 و 2000 مملو از توجه به محوریت مشتری بوده است و با وجود این محوریت مشتری، علمای علم بازاریابی و مدیران درخصوص ناشناخته ماندن فرآیند ذهنی مصرف کنندگان هشدار داده اند (Zaltman, 2003, 1).

 

 

در واقع، در دنياي رقابتي امروز مشتريان در كانون اصلي توجه شركت ها قرار دارند و رضايت مندي آنها عامل اصلي كسب مزيت رقابتي سازمان ها است . لازمه ی جلب رضايت مشتريان، برآورده ساختن كامل نيازهاي آنها و شناسايي دقيق خواسته ها ، انتظارات، تمايلات، تواناييها و محدوديت هاي آنها در خريد محصولات است . با دستيابي به چنين اطلاعاتي مي توان عوامل تاثيرگذار بر رفتار مصرف كنندگان را به خوبي تشخيص داد و در اتخاذ تصميمات بازاريابي شركت ها از آن استفاده نمود (سالار؛ 1389؛ 1).

 

 

 

از طرف دیگر، مشريان بايد از توليد شركتها و كيفيت آنها اطلاع يابند و شركتها نيز از خدمات مورد نياز مشتريان در آينده مطلع شوند. همچنين خريداران بايد براي خريدن برانگيخته شوند. برانگيختن بر پايه علم روانشناسي انجام مي‌گيرد و عملكرد آن، اين است كه در افكار مردم تأثير مي‌گذارد. اين عملكرد در موارد زير به تبليغات ياري مي‌كند:توجه حاصل كردن، توليد علاقه مندي، تأثيرگذاري بر آرزو ( اشتياق ايجاد كردن )، القاء كردن ( اطمينان )، تصميم گرفتن و عمل كردن و رضايتمندي. برای این منظور می توان از تبلیغات بهره گرفت. تبليغات، دانش مشتريان را درباره بهترين محصولات و خدمات افزايش مي‌دهد و ایشان را ترغیب به خرید محصولات و خدمات می نماید (Martínez, 2009, 306).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق    7
1-1)    مقدمه    9
1-2)    بیان مساله    11
1-3)    اهمیت و ضرورت تحقیق    12
1-4)    اهداف تحقیق    13
1-4-1) هدف اصلی تحقیق    13
1-4-1) اهداف فرعی تحقیق    13
1-5)    سوالات تحقیق    14
1-5-1) سوال اصلی تحقیق    14
1-5-2) سوالات فرعی تحقیق    14
1-6)    چارچوب نظری تحقیق    14
شکل 1-1) مدل مفهومی تحقیق (Zhang et al.., 2012)    20
1-7)    فرضیه های تحقیق    21
1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق    21
1-8-2) تعریف عملیاتی    23
1-9) قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی تحقیق    24

 

 

فصل دوم:مبانی نظری تحقیق    25

بخش اول: رفتار مصرف کننده    26
2-1-1) مقدمه    26
2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده    27
2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    29
2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    30
2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    33
2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    34
نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388)    36
شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388)    39
2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید    39
شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991)    40
2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    41
2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    42
2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    43
2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید    44
2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    47

بخش دوم: نیات رفتاری    50
2-2-1) تعریف نیات رفتاری    50
2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    51
1.    انگیزه:    52
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از:    55
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند:    59
2-2-3) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    61
2-2-4) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    62
2-2-5) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده    62
•    چگونگی خرید:    62
2-2-6) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید    64
شکل 2- 4) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، 1388، ص323)    66
2-2-7) اقدام به خرید    67
2-2-8) نیات رفتاری در تبليغات موبایلی    70

 

بخش سوم: تبلیغات موبایلی    72
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران    73
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران    73
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی    74
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی    76
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات    77
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 )    78
2-3-4) تبليغات موبايلي    78
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از:    79
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي    81
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي    84
1.    کانال های تبلیغاتی آفلاین:    84
2.    تبلیغات موبایلی آنلاین    86
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی    88
•    سودمندی ادراک شده    88
•    سهولت استفاده ادراک شده    90
•    شرایط تسهیلی    90
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه    91
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی    93
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    94
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی    94
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    96
2-3-9)  خصوصیات موبايل به عنوان ابزار  تبليغاتي    98
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل    100
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است:    100
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل    101

 

بخش چهارم: پیشینه تحقیق    104
مطالعات خارج از کشور:    104
مطالعات داخل کشور:    108

 

 

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق    110
3-1) مقدمه    111
3-2) روش تحقيق    111
ب) نحوة گردآوري دادهها    112
3-3) جامعه آماري    113
3-4) نمونه و روش نمونه گيري    113
3-5) روش و ابزار جمعآوري داده ها    115
3-5-2) ابزار جمع آوري داده ها    116
3-5-2-1) تدوين پرسشنامه (عملياتي نمودن مدل)    117
جدول 3-1) شرح سوالات موجود در پرسشنامه    118
3-5-2-2) تعيين روايي (اعتبار) پرسشنامه    121
3-5-2-3) تعيين پايايي (قابليت اعتماد) پرسشنامه    122
جدول 3-2) درصد آلفای متغیرها    123
3-7) روش تجزيه و تحليل داده ها    124

 

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها    125
4-1) مقدمه    127
4-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان    128
جدول4-1) توصیف جنسیت پاسخ دهندگان    128
نمودار4-1) نمودار دایره ای جنسیت پاسخ دهندگان    128
جدول4-2) سن پاسخ دهندگان    130
نمودار4-2) نمودار میله ای سن پاسخ دهندگان    130
جدول4-3) توصیف تحصيلات پاسخ دهندگان    132
نمودار4-3) نمودار میله ای تحصيلات پاسخ دهندگان    132
4-3) توصیف متغیرهای تحقیق    134
جدول4-4) توصیف متغیر قصد خريد    134
نمودار4-4) هیستوگرام  متغیر قصد خريد    134
جدول4-5) توصیف متغیر نيات رفتاري    136
نمودار4-5) هیستوگرام  متغیر نيات رفتاري    136
جدول4-6) توصیف متغیر سهولت استفاده    138
نمودار4-6) هیستوگرام  متغیر سهولت استفاده    138
جدول4-7) توصیف متغیرسودمندي    140
نمودار4-7) هیستوگرام  متغیرسودمندي    140
جدول4-8) توصیف متغیرشرايط تسهيلي    142
نمودار4-8) هیستوگرام  متغیرشرايط تسهيلي    142
جدول4-9) توصیف متغیرتبليغات موبايلي    144
نمودار4-9) هیستوگرام  متغیرتبليغات موبايلي    144
4-4)مدل های تحقیق    146
4-4-1)مدل پایه تحقیق درحالت استاندارد    146
4-4-2) مدل پایه تحقیق درحالت اعداد معنی داری    148
4-4-3) بررسی شاخص های معنی داری و برازش مدل    150
الف)معیار RMSEA    150
ب)معیارهای  CFI ،NNFI ،NFI    151
ج)معیارGFI    152
جدول 4-10) شاخص های معنی داری و برازش مدل    153
4-5) نتایج تحلیل مسیر    154
4-6) آزمون فرضیه های تحقیق    155

 

 

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری    158
5-1) مقدمه    159
5-2) نتایج آمار توصیفی    159
5-2-1) توصیف متغیر های جمعیت شناختی    159
5-2-2) توصیف متغیرهای تحقیق    160
5-3) نتایج حاصل از آمار استنباطی    161
5-3-1) نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق    161
5-4) مقایسه نتایج حاصل از تحقیق حاضر با تحقیقات پیشین    163
5-5) نتیجه گیری، و پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق    164
5-6) محدوديت هاي تحقيق    167
5-7) ارايه پيشنهادات براي تحقيقات آتی    168

 

پیوست    170
پیوست شماره 1: منابع و مآخذ    171
منابع لاتین:    173
پیوست شماره 2: پرسشنامه تحقیق    177
پیوست شماره 3: آلفای کرونباخ متغیرها    181
پیوست شماره 4: خروجی های نرم افزار    184
پیوست شماره 5: خلاصه وضعیت    186

  • بررسی مدل ها و انواع تاب آوری با تشریح ویژگی ها و عوامل موثر بر آن

    بررسی مدل ها و انواع تاب آوری با تشریح ویژگی ها و عوامل موثر بر آن انواع تاب آوری مدل های تاب آوری ویژگی های تاب آوری عوامل موثر بر تاب آوری نظریه های تاب آوری تاب آوری روانشناختی تاب…

  • دانلود پاورپوینت رشته عمران با عنوان ریز شمع

    دانلود پاورپوینت رشته عمران با عنوان ریز شمع بهسازی خاک خاكهای مسئله دار روش اجرای میكروپایل روشهای بهسازی خاك دانلود پاورپوینت ریز شمع دانلود پاورپوینت میکرو شمع دانلود پاورپوینت میکروپایل دانلود پاورپوینت عمران دانلود پاورپوینت مهندسی عمران رفتن به سایت…

  • شناسایی مشخصه های منظره پردازی و مطالعه فضای اجمالی هنر معاصر ایران

    شناسایی مشخصه های منظره پردازی و مطالعه فضای اجمالی هنر معاصر ایران نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران نقاشان معاصر ایران مفهوم طبیعت در آثار نقاشی نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران شناسایی مشخصه های منظره پردازی و مطالعه فضای اجمالی هنر…

  • مبانی نظری ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او

    مبانی نظری ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او شخصی سازی تبلیغات اینترنتی شخصی سازی تبلیغات شرکتها شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با تکنیک داده کاوی مدلی برای شخصی سازی…

  • پاورپوینت بتابلوکرها

    پاورپوینت بتابلوکرها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بتابلوکرها جهت رشته ی پزشکی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این داروها آنتاگونیست رقابتی رسپتورهای بتا هستند.…

  • پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی ۲۶ سوالی

    پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی ۲۶ سوالی کلمات کلیدی : پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان جهانی بهداشت پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان جهانی بهداشت pdf تفسیر پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان جهانی بهداشت استانداردسازی پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان جهانی بهداشت دانلود پرسشنامه…

  • بررسی و تشریح دیدگاه های متفاوت در مورد سلامت روان و عوامل موثر بر آن

    بررسی و تشریح دیدگاه های متفاوت در مورد سلامت روان و عوامل موثر بر آن سلامت روانی نظریه های سلامت روانی عوامل تاثیر گذار بر سلامت روانی بررسی مفاهیم مشابه سلامت روانی دیدگاه های مختلف درباره سلامت روان عوامل تاثیر…

  • پرسشنامه شناسایی رابطه مولفه های فرسودگی شغلی و تعارض کار و خانواده با رضایت شغلی در بین زنان شاغل

    پرسشنامه شناسایی رابطه مولفه های فرسودگی شغلی و تعارض کار و خانواده با رضایت شغلی در بین زنان شاغل کلمات کلیدی : پرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچ دانلود پرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچ پرسشنامه تعارض کار و خانواده پرسشنامه تعارض کار-خانواده کارلسون…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط جنسی زناشویی 78 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط جنسی زناشویی 78 صفحه فصل دوم پایان نامه روابط جنسی زناشویی مبانی نظری روابط جنسی زناشویی پیشینه تحقیق روابط جنسی زناشویی پیشینه پژوهش روابط جنسی زناشویی پیشینه نظری روابط جنسی زناشویی ادبیات نظری روابط…

  • پاورپوینت معرفی مرورگرهای وب

    پاورپوینت معرفی مرورگرهای وب پاورپوینت مرورگرها پاورپوینت مرورگرهای اینترنتی پاورپوینت درباره مرورگر ها پاورپوینت انواع مرورگر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی مرورگرهای وب جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 23 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • هیدرودینامیک مغناطیسی، پارامترها و قوانین حاکم بر آن

    هیدرودینامیک مغناطیسی، پارامترها و قوانین حاکم بر آن هیدرودینامیک مغناطیسی مگنتوهیدرودینامیک MHD میدان‌های الکترومغناطیس پایان نامه هیدرودینامیک مغناطیسی MHD رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته مکانیک هیدرودینامیک مغناطیسی، پارامترها و قوانین حاکم بر آن   مقدمههیدرودینامیک مغناطیسی MHD…

  • پاورپوینت بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی

    پاورپوینت بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی بررسی دیدگاه رفتاری در نظریه های برنامه ریزی درسی پاورپوینت دیدگاه رفتاری دیدگاه برنامه درسی چیست دیدگاه…

  • دانلود پاورپوینت طرح پژوهشی بررسی و ارزیابی طرح های توجیهی تجمیع و پیامدهای آن

    دانلود پاورپوینت طرح پژوهشی بررسی و ارزیابی طرح های توجیهی تجمیع و پیامدهای آن پاورپوینت طرح پژوهشی پاورپوینت بررسی و ارزیابی طرح های توجیهی پاورپوینت طرح های توجیهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح پژوهشی بررسی و ارزیابی طرح…

  • پرسشنامه تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی

    پرسشنامه تبیین الگوی اخلاق حرفه ای مدیران آموزشی با رویکرد اسلامی ایرانی پرسشنامه اخلاق حرفه اي پرسشنامه اخلاق حرفه ای کادوزیر پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران پرسشنامه اخلاق حرفه ای پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه ای مدیران پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه…

  • وصول مطالبات معوق بانکی در کشورهای اسلامی

    وصول مطالبات معوق بانکی در کشورهای اسلامی مطالبات معوق بانکی وصول مطالبات معوق بانکی روش‌های وصول مطالبات معوق وصول مطالبات معوق بانکی در کشورهای اسلامی راهکارهای بانک‌های اسلامی برای وصول مطالبات بازپرداخت مطالبات در نظام بانکداری اسلامی کشورها رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​نظریه های هویت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ​​​​​​​نظریه های هویت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ​​​​​​​نظریه های هویت مبانی نظری ​​​​​​​نظریه های هویت پیشینه تحقیق ​​​​​​​نظریه های هویت پیشینه داخلی ​​​​​​​نظریه های هویت پیشینه خارجی ​​​​​​​نظریه های هویت پیشینه پژوهش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت رسانه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت رسانه مبانی نظری مدیریت رسانه ادبیات نظری مدیریت رسانه چارچوب نظری مدیریت رسانه فصل دوم پایان نامه مدیریت رسانه دانلود مبانی نظری مدیریت رسانه پیشینه مدیریت رسانه پیشینه تحقیق مدیریت رسانه پیشینه داخلی مدیریت…

  • شرایط لازم برای اعتبار قرارداد اختیار معامله

    شرایط لازم برای اعتبار قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله اعتبار قرارداد اختیار معامله پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست؟ مفهوم قرارداد اختیار معامله شرایط موضوع قرارداد اختیار معامله ماهیت موضوع قرارداد اختیار…

  • دانلود پاورپوینت فرآیند تحلیل شبکه ای anp

    دانلود پاورپوینت فرآیند تحلیل شبکه ای anp رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فرآیند تحلیل شبکه ای anp جهت رشته مدیریت در 35 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       توماس…

  • پاورپوینت آشنایی با داروهای مخدر مورد استفاده در بی هوشی

    پاورپوینت آشنایی با داروهای مخدر مورد استفاده در بی هوشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با داروهای مخدر مورد استفاده در بی هوشی جهت رشته داروسازی در قالب 42 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت برچسب گذاری تغذیه ای مواد غذایی

    پاورپوینت برچسب گذاری تغذیه ای مواد غذایی پاورپوینت برچسب گذاری تغذیه ای مواد غذایی ادعاهای تغذیه ای ادعاهای مربوط به کالری ادعاهای مربوط به قند ادعاهای مربوط به نمک ادعاهای مربوط به فیبر غذایی ادعاها در مورد چربی ادعاها در…

  • پاورپوینت كارگاه مديريت امنيت شبكه

    پاورپوینت كارگاه مديريت امنيت شبكه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت كارگاه مديريت امنيت شبكه جهت رشته کامپیوتر در قالب 65 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اينترنت چيست ؟…

  • پاورپوینت کتاب شیمی عمومی 1 از دکتر نوروز اصل

    پاورپوینت کتاب شیمی عمومی 1 از دکتر نوروز اصل پاورپوینت کتاب شیمی عمومی 1 دکتر نوروز اصل پاورپوینت کتاب شیمی عمومی 1 پیام نور پاورپوینت کتاب شیمی عمومی 1 پاورپوینت کتاب شیمی عمومی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب…

  • تحقیق کامل در مورد معلولیت جسمی و جانبازی

    تحقیق کامل در مورد معلولیت جسمی و جانبازی تحقیق در مورد جانبازان تحقیقی در مورد جانباز مقاله در مورد جانبازی تحقیق در مورد معلولین تحقیق در مورد معلولیت مقاله در مورد روز معلولین مقاله در مورد مشکلات معلولین تحقیق در…

  • بررسی خودكشی از دیدگاه فقه جزایی و حقوق كیفری

    بررسی خودكشی از دیدگاه فقه جزایی و حقوق كیفری خودکشی از نظر پزشکی قانونی چگونگی تشخیص خودکشی عوامل موثر خودکشی دانلود مقاله بررسی خودكشی از دیدگاه فقه جزایی و حقوق كیفری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل…

  • بررسی رابطه بین سبک های رهبری مدیران مدارس براساس نظریه لیکرت با رضایت شغلی دبیران

    بررسی رابطه بین سبک های رهبری مدیران مدارس براساس نظریه لیکرت با رضایت شغلی دبیران نظریه لیکرت رضایت شغلی سبک های رهبری رضایت شغلی دبیران سبک رهبری لیکرت سبکهای رهبری مدیران سبکهای رهبری مدیران مدارس رابطه بین سبک های رهبری…

  • پرسشنامه ارزیابی تاثیر سبکهای تفکر و نگرشهای فرزند پروری مادر بر پیش بینی اضطراب فرزندان

    پرسشنامه ارزیابی تاثیر سبکهای تفکر و نگرشهای فرزند پروری مادر بر پیش بینی اضطراب فرزندان پرسشنامه استرنبرگ پرسشنامه ی سبک‌های تفکر پرسشنامه سبک‌های تفکر استرنبرگ پرسشنامه فرزند پروری بزرگسال – نوجوان پرسشنامه استاندارد فرزند پروری بزرگسال – نوجوان پرسشنامه استاندارد…

  • پاورپوینت فصل اول مجموعه ها و احتمال کتاب ریاضی نهم

    پاورپوینت فصل اول مجموعه ها و احتمال کتاب ریاضی نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث مجموعه ها و احتمال در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت تعریف خود ارزیابی

    پاورپوینت تعریف خود ارزیابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف خود ارزیابی جهت رشته گوناگون در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست :  تعريف خودارزيابي  …

  • تحقیق در مورد گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر

    تحقیق در مورد گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر فواید گروه درمانی تحقیق در مورد گروه درمانی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر مراحل تغییر گروه درمانی تاریخچه گروه درمانی تعریف گروه درمانی رفتن به سايت اصلي این نوشتار تحقیق…

  • دانلود تحقیق خودکارآمدی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق خودکارآمدی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی خودکارآمدی با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب خود…

  • پاورپوینت تحقیق درباره ابیاری بارانی

    پاورپوینت تحقیق درباره ابیاری بارانی پاورپوینت قیمت ابیاری بارانی پاورپوینت هزینه یک هکتار ابیاری بارانی پاورپوینت آموزش آبیاری بارانی پاورپوینت آبیاری بارانی یونجه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحقیق درباره ابیاری بارانی جهت رشته محیط زیست در قالب 18 اسلاید…

  • دانلود پاورپوینت موازنه زمان و هزینه

    دانلود پاورپوینت موازنه زمان و هزینه پاورپوینت موازنه زمان و هزینه پاورپوینت هزینه پاورپوینت زمان پاورپوینت تحلیل موازنه زمان و هزینه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت موازنه زمان و هزینه در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • پاورپوینت در مورد خداشناسی

    پاورپوینت در مورد خداشناسی خداشناسی به زبان ساده خداشناسی و خودشناسی خداشناسی چیست خداشناسی ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد خداشناسی جهت رشته معارف در قالب 18 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پروژه رشته معماری با عنوان روند طراحی معماری یک مدرسه 250 نفره

    پروژه رشته معماری با عنوان روند طراحی معماری یک مدرسه 250 نفره طراحی نما مدرسه پلان طبقات مدرسه تحلیل سایت مدرسه طراحی سکشن مدرسه طراحی سایت پلان مدرسه طراحی معماری یک کلاس درس پویا دانلود پروژه رشته معماری با عنوان…