تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

کلمات کلیدی :

اعتبار برند
پرستیژ برند
تصویر برند
قصد خرید مجدد
قصد خرید مجدد مشتریان
پایان نامه قصد خرید مجدد
تاثیر پرستیژ برند بر قصد خرید مجدد
تاثیر اعتبار برند بر قصد خرید مجدد
تاثیر تصویر برند بر قصد خرید مجدد

رفتن به سایت اصلی

شناسايي عوامل موثر بر تصميم خريد خريدار، يكي از موضوعاتي است كه بازاريابان به منظور شناخت سلايق و خواسته هاي مشتريان خود سعي در شناسايي اين عوامل و مورد توجه قرار دادن آنها درتوليد، بسته بندي و بازاريابي محصولات شان داشته اند. با وجود شناخت رو به افزايش اهميت اعتبار و پرستي‍ژ برند، مطالعات بسيار کمي به بررسي اينکه چگونه اعتبار و پرستيژ برند روي رفتار انتخاب مشتري تاثير مي گذارد، پرداخته اند.

 

 

درک مکانيزم ترکيبي اعتبار و پرستيژ برند در تشکيل تمايل خريد نام تجاري براي تبليغ کنندگان و بازاريابان بسيار مهم و موثر خواهد بود، چون راهنمايي لازم را در توسعه موقعيت نام تجاري، از طريق تبليغات مناسب تر و استراتژي هاي نام تجاري سازي، ارائه مي دهد. علاوه بر اين، اطلاعات محدودي راجع به اين موضوع وجود دارد که آيا شرايط موجود در مکانيزم ترکيبي اعتبار و پرستيژ برند در تصميم گيري مشتري در بين دسته هاي مختلف محصولات، قوي تر يا ضعيف تر است يا نه. 

 

 

براي بررسي دقيق تحت شرايطي که اعتبار و پرستيژ برند به طور مختلفي بر تمايل مشتري براي خريد نام تجاري اثر مي گذارند، اين تحقيق اثرات ترکيبي پرستيژ، اعتبار و تصوير برند را بر قصد خريدمجدد، باتوجه به ریسک و کیفیت درک شده بررسی مي کند. ويژگي مهم ساخت يک نام تجاري قوي وجود يک ارزش درک شده بالا در يک نام تجاري است. ابعاد بسيار مختلفي از ارزش درک شده محصول يا نام تجاري در مقالات تعريف شده است. همانطور که اعتبار برند ممکن است يک بخش مطلوبتر و محسوس تري از ارزش درک شده را نشان دهد، بررسي بخش رقابتي اما متفاوت ديگري از ارزش درک شده (مثل پرستيژ برند) به همراه اعتبار برند تصوير متوازن تر و بزرگتري از فرايند تصميم هاي مشتري را نشان خواهد داد. 

 

اين پژوهش به دنبال اين است تا تاثير نقش پرستي‍ژ، اعتبار و تصوير برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده را بر روي قصد خريد مجدد مشتريان بررسي كند.

 

 

 

 

 

 

 
فهرست مطالب
فصل اول) کلیات تحقیق
1-1) مقدمه    2
1-2)  بیان مسئله    3
1-3) اهمیت و ضرورت پژوهش    4
1-4) اهداف تحقیق    5
1-5) سوالات تحقیق    5
1-7) تعریف اصطلاحات تخصصی تحقیق    8
1-7-1 ) اعتبار برند     8
1-7- 2) پرستیژ برند    9
1-7-3) تصویر برند    10
1-7-4) کیفیت درک شده    10
1-7- 5) صرفه جویی در هزینه اطلاعات    11
1-7-6) ریسک درک شده    11
1-7-7) درگیری محصول    12
1-7-8) دانش محصول    12
1-7-9) قصد خرید مجدد    13
1-8 ) قلمرو تحقیق    13
1-8-1 ) قلمرو موضوعی    14
1-8-2 ) قلمرو مکانی    14
1-8-3 ) قلمرو زمانی    14
1-9 ) خلاصه و جمع بندی    14

 

 

فصل دوم) ادبیات تحقیق
2-1) مقدمه    16
2-2) مبانی نظری تحقیق    18
2-2-1) برند    18
2-2-2) خصوصیات برند    20
2-2-3) مفهوم پرستیژ برند    21
2-2-4) مفهوم اعتبار برند    26
2-2-5) مفهوم تصویر برند    28
2-2-6) مفهوم کیفیت درک شده    31
2-2-7) مفهوم ریسک درک شده    33
2-2-8 ) مفهوم صرفه جویی در هزینه اطلاعات    37
2-2-9) مفهوم درگیری محصول    38
2-2-9-1) درگیری ذهنی مصرف کننده    39
2-2-10) مفهوم دانش محصول    41
2-2-10-1) خصوصیات دریافت شده محصول    42
2-2-10-2) وي‍‍‍‍‍ژگي محصولات    42
2-2-11) مفهوم قصد خرید مجدد    46
2-2-11-1) تاثیر پنج بعد مختلف تصویر ذهنی قیمت روی قصد خرید    48
2-2-11-2) تاثيرطبقه اجتماعي بر تصميم خريد    53
2-2-11-3) فرایند خرید    54
2-2-11-4) پيش بين رفتار خريداران با استفاده از مدل مازلو    56
2-2-11-5) درك فرايند خريد    60
2-2-11-6) مدل های مرتبط با قصد خرید    62
2-2-11-6-1) مدل استفان زیلک    62
2-2-11-6-2) مدل لوی و گندل    66
2-3) پیشینه پژوهش    68
2-3-1) مطالعات انجام شده در داخل کشور    68
2-3-2) مطالعات انجام شده در خارج کشور    85
2-4) توسعه فرضیات    100
2-5) خلاصه و جمع بندی    111

 

 

فصل سوم) روش شناسی تحقیق
3-1) مقدمه    113
3-2) روش تحقیق    113
3-3) جامعه آماری پژوهش    115
3-4)حجم نمونه و روش نمونه گیری    116
3-5) روش و ابزارگردآوری اطلاعات    117
3-6) روایی و پایایی    119
3-6-1)روایی    119
3-6-2) پایایی    120
3-6-2-1) تحلیل عاملی    122
3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها    123
3-8) نرم افزارهای تجزیه و تحلیل داده ها    123
3-9) خلاصه و جمع بندی    123

 

 

فصل چهارم) تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) مقدمه    127
4-2) آمار توصیفی    127
4-2) ویژگی های جمعیت شناختی    128
4-3) آمار استنباطی    129
4-3-1) تعیین نرمال و غیر نرمال بودن داده ها    129
4-3-2) بررسی برازش مدل پژوهش    130
4-3 -3) ارزیابی مدل اندازه‌گیری (مدل بیرونی)    131
4-3-3-1) بار عاملی شاخص ها یا سوال های پرسشنامه    131
4-3-3-2) پایایی مدل بیرونی    133
4-3-3-1-2) ضریب آلفای کرونباخ    133
4-3-3-1-1) پایایی ترکیبی (CR)    134
4-3-3-3) روایی مدل بیرونی    135
4-3-3-2) روایی همگرا    136
4-3-3-3) روایی واگرا    137
4-3-3-3-1) روش بارهای عاملی متقابل    137
4-3-3-3-2) روش فورنل و لاکر    141
4-3-4) ارزیابی مدل اندازه‌گیری (مدل بیرونی)    144
4-3-4-1) اندازه و معناداری ضرایب مسیر    144
4-3-4-1-1) ضرایب معناداری Z (مقادیر t- value)    144
4-3-4-1-2) ضریب رگرسیونی مسیرها    145
4-3-4-1-3) ضریب تعیین R2 (R Squars)    146
4-3-4-1-4) اندازه اثر f2    148
4-3-4-1-5) کیفیت پیش بینی کنندگی (Q2)    149
4-3-4-1-6) معیارRedundancy    150
4-4-3) بررسی مدل کلی پژوهش    151
4-5) نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها    152
4-6) اثر تعدیلگری    154
4-7) مدل اصلاح شده پژوهش    157
4-8) مقایسه شاخص های مدل اولیه و مدل اصلاح شده    158
4-9) خلاصه و جمع بندی    160

 

 

فصل پنجم) نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1) مقدمه    162
5-2) خلاصه تحقیق    162
5-3) مدل نهایی پژوهش    164
5-4) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه های پژوهش    165
5-4-1) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه اول    165
5-4-2) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دوم    165
5-4-3) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه سوم    166
5-4-4) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه چهارم    167
5-4-5) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه پنجم    168
5-4-6) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه ششم    169
5-4-7) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه هفتم    169
5-4-8) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه هشتم    170
5-4-9) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه نهم    171
5-4-10) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دهم    172
5-4-11) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه یازدهم    173
5-4-12) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه دوازدهم    174
5-4-13) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه سیزدهم    174
5-4-14) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه چهاردهم    175
5-4-15) نتیجه گیری های مبتنی بر فرضیه پانزدهم    176
5-5) نتیجه گیری کلی تحقیق    177
5-6) پیشنهادهای کاربردی و مدیریتی    178
5-7) پیشنهادهایی برای تحقیق های آتی    179
5-8) محدودیت و مشکلات پژوهش    180
5-9) خلاصه و جمع بندی    180
پیوست ها    183
منابع    197

 

فهرست جداول
جدول(2-1) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در داخل کشور    49
جدول (2-2) خلاصه نتایج تحقیقات انجام شده در ارتباط با موضوع تحقیق در خارج کشور    55
جدول (3-1) ترکیب سؤالات پرسشنامه    72
جدول (3-2) منابع مقیاس های سنجش    73
جدول (3-3) بررسی پایایی با آلفای کرونباخ    74
جدول (4-1) ویژگی های جمعیت شناختی نمونه آماری    79
جدول( 4-2 ) نتایج آزمون کولموگروف – اسمیرنوف    80
جدول ( 4-3) بار عاملی سوال های پرسشنامه    81
جدول (4-4) ضریب آلفای کرونباخ    83
جدول (4-5) پایایی ترکیبی    84
جدول( 4-6) روایی همگرا    85
جدول(4-7) بارهای عاملی متقابل    86
جدول (4-8) داده های اولیه وارد شده در نرم افزار اکسل    88
جدول (4-9) جدول فورنل- لارکر پس از جایگذاری مقادیر ریشه دوم  AVE    89
جدول (4-10) ضرایب معناداری Z (مقادیر t- value)    90
جدول (4-11) ضریب رگرسیونی مسیرها    91
جدول(4-12) ضریب تعیین R2    92
جدول (4-13) اندازه اثر F2    93
جدول (4-14) کیفیت پیش بینی کنندگی   ( Q2 )    94
جدول (4-15) معیارRedundancy    95
جدول (4-16) نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها    96
جدول (4-17) بار عاملی مدل اصلاح شده تحقیق    97
جدول (4-18) مقایسه شاخص های مدل پیشنهادی اولیه و مدل اصلاح شده پژوهش    101

 

 

فهرست شکل ها
شکل (1-1) مدل پژوهش    6
شكل (2-1) مراحل فرآيند خريد كالا توسط  مشتري    36
شكل (2-2) سلسله مراتب اثرات در فرايند خريد    40
شکل (2-3) مدل استفان زیلک    41
شکل (2-4) مدل لوی و گندل    44
شکل (2- 5) مدل عملیاتی تحقیق    66
شکل (3-1) فرایند تحقیق    69
شکل (4-1) متغیر تعدیلگر درگیری محصول  بر کیفیت درک شده و قصد خرید مجدد    98
شکل (4-2) متغیر تعدیلگر دانش محصول بر ریسک درک شده و قصد خرید مجدد    99
شکل (4-3) مدل اصلاح شده تحقیق در حالت آماره های t    100
شکل(5-1) مدل نهایی پژوهش    105

  • پاورپوینت دیاگرام ارتباط فضاها در هتل

    پاورپوینت دیاگرام ارتباط فضاها در هتل پاورپوینت استانداردهای هتل پاورپوینت ریز فضاهای هتل دانلود پاورپوینت دیاگرام ارتباط فضاها در هتل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دیاگرام ارتباط فضاها در هتل جهت رشته معماری در قالب 13 اسلاید و با…

  • پاورپوینت منابع انسانی و تسهیل یادگیری

    پاورپوینت منابع انسانی و تسهیل یادگیری پاورپوینت نظام اداری چیست پاورپوینت نظام اداری کارآمد پاورپوینت نظام اداری در ایران پاورپوینت تحول نظام اداری ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت منابع انسانی و تسهیل یادگیری جهت رشته مدیریت در قالب…

  • كنترل موجودی انبار شركت گروه ماشین های اداری مادیران (آپدیت شده)

    كنترل موجودی انبار شركت گروه ماشین های اداری مادیران (آپدیت شده) انبار انبارداری كنترل موجودی انبار دانلود پایان نامه انبار دانلود پایان نامه كنترل موجودی انبار دانلود پایان نامه كنترل موجودی انبار ماشین های اداری كنترل موجودی انبار شركت گروه…

  • دانلود پاورپوینت بررسی سیستم عامل اندروید

    دانلود پاورپوینت بررسی سیستم عامل اندروید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی سیستم عامل اندروید جهت رشته موبایل در 43 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       برترین و قدرتمندترین…

  • شناسایی مشخصه های منظره پردازی و مطالعه فضای اجمالی هنر معاصر ایران

    شناسایی مشخصه های منظره پردازی و مطالعه فضای اجمالی هنر معاصر ایران نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران نقاشان معاصر ایران مفهوم طبیعت در آثار نقاشی نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران شناسایی مشخصه های منظره پردازی و مطالعه فضای اجمالی هنر…

  • پروپوزال مبارزه با پولشویی در حقوق ایران و حقوق بین الملل

    پروپوزال مبارزه با پولشویی در حقوق ایران و حقوق بین الملل کلمات کلیدی : نمونه پروپوزال پولشویی پروپوزال در مورد پولشویی دانلود پروپوزال پولشویی مبارزه با پولشویی در ایران قانون مبارزه با پولشویی ایران مبارزه با پولشویی در قوانین ایران…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین ناب و چابک 76 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین ناب و چابک 76 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری زنجیره تامین ناب و چابک فصل دوم پایان نامه زنجیره تامین ناب و چابک دانلود مبانی نظری زنجیره تامین ناب و چابک پیشینه…

  • دانلود پاورپوینت مکانیک خاک

    دانلود پاورپوینت مکانیک خاک پاورپوینت آزمایشگاه مکانیک خاک دانلود پاورپوینت مکانیک خاک پاورپوینت آموزش مکانیک خاک پاورپوینت آزمایش های مکانیک خاک دانلود پاورپوینت درس مکانیک خاک پاورپوینت جزوه مکانیک خاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مکانیک خاک جهت رشته…

  • پاورپوینت برند و توسعه تجارت

    پاورپوینت برند و توسعه تجارت دانلود رایگان پاورپوینت برند و توسعه تجارت پاورپوینت برند و توسعه تجارت برند و توسعه تجارت اهمیت برند در تجارت مفاهیم مختلف برند چرخه برندسازی ضرورت های توجه به موضوع برند در حوزه تجارت سطوح…

  • دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی فصل دوم پایان نامه بازاریابی مبانی نظری بازاریابی پیشینه تحقیق بازاریابی پیشینه داخلی بازاریابی پیشینه خارجی بازاریابی پیشینه پژوهش بازاریابی پیشینه نظری بازاریابی ادبیات نظری بازاریابی چارچوب نظری بازاریابی رفتن به سايت اصلي…

  • بهبود میرایی نوسانات با فركانس كم سیستم با استفاده از PSS

    بهبود میرایی نوسانات با فركانس كم سیستم با استفاده از PSS استفاده از پایدار كننده های سیستم قدرت جهت بهبود میرایی نوسانات با فركانس كم سیستم طراحی پایدار كننده های مقاوم پایدار كننده های سیستم قدرت بهبود میرایی نوسانات با…

  • آموزش برنامه نویسی اندرورید استودیو

    آموزش برنامه نویسی اندرورید استودیو کلمات کلیدی : اندروید، اندروید استودیو، آموزش اندروید استودیو، آموزش اندروید، یادگیری اندروید، یادگیری اندروید استودیو رفتن به سایت اصلی در این تحقیق ابتدا به معرفی اندروید استودیو و نصب کامل این برنامه و پیش…

  • پاورپوینت بررسی تطبیقی مالکیت معنوی در حقوق ایران و سازمان تجارت جهانی

    پاورپوینت بررسی تطبیقی مالکیت معنوی در حقوق ایران و سازمان تجارت جهانی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی تطبیقی مالکیت معنوی در حقوق ایران و سازمان تجارت جهانی تعریف حقوق مالکیت فکری پیشینه حق معنوی مؤلّف در حقوق ایران تاریخچه حقوق…

  • پاورپوینت تازه های اپيدميولوژی تشخيص و درمان وبا

    پاورپوینت تازه های اپيدميولوژی تشخيص و درمان وبا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تازه های اپيدميولوژی تشخيص و درمان وبا جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • ارزیابی ارتباط زمین ریخت شناسی با اشکال فرسایشی در حوضه آبخیز رودخانه سقز با سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی

    ارزیابی ارتباط زمین ریخت شناسی با اشکال فرسایشی در حوضه آبخیز رودخانه سقز با سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی سنجش از دور اشکال فرسایشی زمین ریخت شناسی حوضه آبخیز رودخانه سقز سیستم اطلاعات جغرافیایی رابطه بین واحدهای ژئومورفولوژی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق BSC

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق BSC مبانی نظری BSC ادبیات و مبانی نظری BSC پیشینه تحقیق BSC دانلود پیشینه تحقیق BSC دانلود مبانی نظری BSC فصل دوم پایان نامه BSC ادبیات نظری BSC رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پاورپوينت تجهیزات پست 132 کیلو ولت برق سرایان

    پاورپوينت تجهیزات پست 132 کیلو ولت برق سرایان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با تجهیزات پست 132 کیلو ولت برق سرایان جهت رشته برق و الکتروینک و مخابرات در قالب 15 اسلايد و با فرمت pptx به صورت…

  • مولفه ها و نظریه های هوش هیجانی و بررسی ارتباط آن با مفاهیم دیگر

    مولفه ها و نظریه های هوش هیجانی و بررسی ارتباط آن با مفاهیم دیگر هوش هیجانی مولفه های هوش هیجانی نظریه های هوش هیجانی بررسی ارتباط هوش هیجانی با مفاهیم دیگر پایان نامه هوش هیجانی رابطه هوش هیجانی و سلامت…

  • پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن

    پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی و صوفی پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت فصل 1 کتاب فیزیولوژی ورزشی کودکان

    دانلود پاورپوینت فصل 1 کتاب فیزیولوژی ورزشی کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل 1 کتاب فیزیولوژی ورزشی کودکان جهت رشته تربیت بدنی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

    بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان رفتار كاركنان طرحهای تحول اداری رضایتمندی ارباب رجوع بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان تاثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع دانلود پایان نامه روانشناسی دانلود پایان نامه رشته روانشناسی رفتن…

  • دانلود پاورپوینت سازمان های شبدری یا سازمان های آینده

    دانلود پاورپوینت سازمان های شبدری یا سازمان های آینده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سازمان های شبدری یا سازمان های آینده جهت رشته مدیریت در 43 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • پرسشنامه فرسودگی زناشویی با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه فرسودگی زناشویی با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه دلزدگی زناشویی پرسشنامه فرسودگی زناشویی پرسشنامه فرسودگی زناشویی پاینز پرسشنامه دلزدگی زناشویی 21 سوالی دانلود پرسشنامه دلزدگی زناشویی پاینز پرسشنامه دلزدگی زناشویی پاینز 1996 پرسشنامه دلزدگی زناشویی…

  • پاورپوینت کتاب و درس آمار و احتمال مهندسی

    پاورپوینت کتاب و درس آمار و احتمال مهندسی پاورپوینت جزوه آمار و احتمالات pdf پاورپوینت سرفصل آمار و احتمال مهندسی دانشگاه آزاد پاورپوینت احتمال مهندسی رشته برق پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی عمران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب…

  • پاورپوینت ریاضی نهم مبحث سطح و حجم

    پاورپوینت ریاضی نهم مبحث سطح و حجم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث سطح و حجم در قالب 1 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت آشنایی با تشخیص اختلال شخصیت

    پاورپوینت آشنایی با تشخیص اختلال شخصیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تشخیص اختلال شخصیت جهت رشته روانپزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     اختلالات…

  • پاورپوینت آشنایی با سد های لاستیکی

    پاورپوینت آشنایی با سد های لاستیکی پاورپوینت تحلیل بتن شفاف بتن شفاف تحقیق بتن شفاف پروژه بتن شفاف مقاله بتن شفاف لیتراکن بتن انتقال دهنده نور تأثيرات سازه ای ویژگی‌های بتن شفاف پوشش کف طراحی داخلی مسلح کردن بلوک بتنی…

  • بررسی ویژگی های فضای آموزش معماری در راستای طراحی مدرسه معماری خراسان

    بررسی ویژگی های فضای آموزش معماری در راستای طراحی مدرسه معماری خراسان فضای آموزش معماری روند طراحی فضای آموزشی طراحی مدرسه معماری خراسان فضای کالبدی دانشکده های ایران معماری مدارس گذشته ایران معماری دانشكده هنرهای زیبا پایان نامه ویژگی های…

  • پاورپوینت اپیدمیولوژی مصرف مواد

    پاورپوینت اپیدمیولوژی مصرف مواد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اپیدمیولوژی مصرف مواد جهت رشته ی پزشکی در قالب 93 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پیامدهای سلامتی مصرف…

  • دانلود پاورپوینت سند راهبردی حمل و نقل دریایی

    دانلود پاورپوینت سند راهبردی حمل و نقل دریایی پاورپوینت در مورد حمل و نقل دریایی پاوپوینت سند راهبردی حمل و نقل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سند راهبردی حمل و نقل دریایی جهت رشته حمل و نقل در قالب…

  • دانلود پاورپوینت نحوه تشویق فرزندان به نماز

    دانلود پاورپوینت نحوه تشویق فرزندان به نماز پاورپوینت نماز و کودکان پاورپوینت تشویق نماز در فرزندان پاورپوینت نحوه تشویق نماز به کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نحوه تشویق فرزندان به نماز جهت رشته مذهبی در 13 اسلاید و…

  • پاورپوینت با موضوع عرضه و تقاضاي نيروي كار ( ویژه درس اقتصاد کار)

    پاورپوینت با موضوع عرضه و تقاضاي نيروي كار ( ویژه درس اقتصاد کار) کلمات کلیدی : پاورپوینت عرضه و تقاضاي نيروي كار تحقیق عرضه و تقاضاي نيروي كار مقاله عرضه و تقاضاي نيروي كار پاورپوینت اقتصاد کار مدل ركودي تقاضای…

  • پاورپوینت ساختمان داده

    پاورپوینت ساختمان داده پاورپوینت مثال پشته در ساختمان داده پاورپوینت نمونه سوالات صف و پشته الگوریتم پشته در پاورپوینت c++ پیاده سازی پشته در پاورپوینت c++ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختمان داده جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب…

  • پرسشنامه بررسی سهم مشترک بازاریابی و فروش در خلق ارزش برتر برای مشتری

    پرسشنامه بررسی سهم مشترک بازاریابی و فروش در خلق ارزش برتر برای مشتری پرسشنامه بازاریابی و فروش پرسشنامه خلق ارزش برتر برای مشتری پرسشنامه تاثیر بازاریابی بر خلق ارزش برتر برای مشتری پرسشنامه تاثیر فروش در خلق ارزش برتر برای…