مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

مبانی نظری ارزیابی ارتباط تبلیغات موبایلی با قصد خرید مشتریان

کلمات کلیدی :

مبانی نظری قصد خرید
مبانی نظری تبلیغات موبایلی
قصد خرید مصرف کننده
قصد خرید در رفتار مصرف کننده
پایان نامه قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل
رابطه تبلیغات موبایلی با قصد خرید مصرف کنندگان
عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل

رفتن به سایت اصلی

با نگاهي به ماهيت تبليغات موبایلی دریافته می شود كه خصوصيات ويژه آن مانند دسترسي دائم، سطح پوشش بالا و فراواني رويت كه به دليل ماهيت شخصي بودن تلفن همراه است، آن را در مقايسه باساير رسانه هاي بازاريابي در جايگاه ويژه اي قرار مي دهد.

 

 

همچنين هزينه تبليغات از طريق پيام كوتاه به مراتب كمتر از ساير رسانه هاي بازاريابي است. لذا با توجه به عوامل مذكور و در نظر گرفتن اين نكته كه اين نوع تبليغات اگر درست انجام نگيرد نه تنها هيچ منفعتي را به عنوان يك رسانه بازاريابي براي صاحبان صنايع نخواهد داشت بلكه مصرف كننده را به اين نوع تبليغات بي تفاوت خواهد كرد. با توجه به این نکته که در سطح کشور تحقیقی مبنی بر این موضوع که رابطه تبلیغات موبایلی بر نیات مصرف کنندگان برای پوشاک مردانه انجام نپذیرفته است و همچنین توجه به دیدگاه های کاربران تلفن های همراه که همانا مصرف کنندگان کالاها و خدمات می باشند، ضرورت بالایی دارد چرا که ماهیت شخصی این رسانه می تواند مقاومت های بالایی را از سوی کاربران آن در پذیرش تبلیغات از طریق موبایل، در برداشته باشد (chin chin et al.., 2010 ,p 8).

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
 

 

فصل دوم:مبانی نظری تحقیق    25

بخش اول: رفتار مصرف کننده    26
2-1-1) مقدمه    26
2-1-2) تعریف رفتار مصرف کننده    27
2-1-2-1) عوامل موثر در رفتار مصرف کننده    29
2-1-2-2) قوانین طلایی در رفتار مصرف کننده    30
2-1-3) انواع تصمیم گیری های مصرف کننده    33
2-1-3-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده    34
نمودار2-1) مراحل رفتار مصرف کننده (فیروزیان و همکاران؛ 1388)    36
شکل2-1) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده (لشکری و نجچیان؛ 1388)    39
2-1-3-2) تصمیم گیری درباره ی خرید    39
شکل 2-2) عوامل تأثیر گذار بین قصد و تصمیم خرید مصرف کننده (کاتلر و آرمسترانگ، 1991)    40
2-1-3-3) چهار عنصر تصمیم گیری خرید مصرف کننده    41
2-1-3-4) عوامل مؤثر بر تصمیم خرید مصرف کننده    42
2-1-3-5) خانواده و نقش آن در فرآیند تصمیم گیری خرید    43
2-1-4) تمایل مصرف کنندگان به خرید    44
2-1-4-1) عوامل مؤثر بر تمایل به خرید    47

بخش دوم: نیات رفتاری    50
2-2-1) تعریف نیات رفتاری    50
2-2-2) عوامل روانی و فردی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    51
1.    انگیزه:    52
پنج عامل اساسی در یادگیری عبارتند از:    55
همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند:    59
2-2-3) عوامل موقعیتی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    61
2-2-4) عوامل آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان    62
2-2-5) بررسی انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده    62
•    چگونگی خرید:    62
2-2-6) رفتارهای گوناگون به هنگام خرید    64
شکل 2- 4) رفتارهای گوناگون خرید ( کاتلر و آرمسترانگ، 1388، ص323)    66
2-2-7) اقدام به خرید    67
2-2-8) نیات رفتاری در تبليغات موبایلی    70

 

بخش سوم: تبلیغات موبایلی    72
2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران    73
2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران    73
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی    74
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی    76
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات    77
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 )    78
2-3-4) تبليغات موبايلي    78
برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از:    79
2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي    81
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي    84
1.    کانال های تبلیغاتی آفلاین:    84
2.    تبلیغات موبایلی آنلاین    86
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی    88
•    سودمندی ادراک شده    88
•    سهولت استفاده ادراک شده    90
•    شرایط تسهیلی    90
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه    91
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی    93
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    94
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی    94
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    96
2-3-9)  خصوصیات موبايل به عنوان ابزار  تبليغاتي    98
2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل    100
4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است:    100
2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل    101

 

بخش چهارم: پیشینه تحقیق    104
مطالعات خارج از کشور:    104
مطالعات داخل کشور:    108

 

 

 

منابع

 

 

 

 

  • پاورپوینت بررسی تقسیم بندی روش های حمل و نقلی شهری مادرید

    پاورپوینت بررسی تقسیم بندی روش های حمل و نقلی شهری مادرید پاورپوینت بررسی تقسیم بندی روش های حمل و نقلی شهری مادرید پاورپوینت تقسیم بندی روش های حمل و نقلی شهری مادرید تقسیم بندی روش های حمل و نقلی شهری…

  • پاورپوینت مصاحبه و مداخله خودكشی

    پاورپوینت مصاحبه و مداخله خودكشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصاحبه و مداخله خودكشی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوينت آشنایی با وب پنهان

    پاورپوينت آشنایی با وب پنهان پاورپوينت وب پنهان دانلود پاورپوينت وب پنهانپ پاورپوینت درباره وب پنهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با وب پنهان جهت رشته طراحی وب در قالب 35 اسلايد و با فرمت pptx به صورت…

  • پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی

    پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی تحقیق اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی مقاله اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی تعریف ارزشیابی مقایسه اندازه گیری، آزمون،…

  • پاورپوینت کارگاه تربیت جنسی کودک و ضرورت آن

    پاورپوینت کارگاه تربیت جنسی کودک و ضرورت آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه تربیت جنسی کودک و ضرورت آن جهت رشته روانشناسی در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • جزوه جراحی اعصاب دانشجویان علوم پزشکی

    جزوه جراحی اعصاب دانشجویان علوم پزشکی جزوه جراحی اعصاب رفتن به سايت اصلي جزوه جراحی اعصاب مناسب اساتید و دانشجویان پزشکی به تعداد 8 فایل با موضوعات زیر می باشد جزوه اول با موضوع کمر درد غیر دیسکوژنیک به تعداد…

  • پاورپوینت آشنایی با خدمات ارزی

    پاورپوینت آشنایی با خدمات ارزی پاورپوینت آشنایی با خدمات ارزی تحقیق آشنایی با خدمات ارزی مقاله آشنایی با خدمات ارزی آشنایی با خدمات ارزی خدمات ارزی بانکداری خارجی منابع و مصارف ارزی قابلیت تبدیل ارزها انواع ارزها حواله ارزی حسابهای…

  • پاورپوینت بررسی سندرم اعتیاد به اینترنت در کاربران اصفهانی

    پاورپوینت بررسی سندرم اعتیاد به اینترنت در کاربران اصفهانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی سندرم اعتیاد به اینترنت در کاربران اصفهانی جهت رشته روانشناسی در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک با رویکرد کسب و کار الکترونیکی

    دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک با رویکرد کسب و کار الکترونیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک با رویکرد کسب و کار الکترونیکی جهت رشته مدیریت در 45 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری بررسی فقهی و حقوقی تجدید اعتبار کیفری

    مبانی نظری بررسی فقهی و حقوقی تجدید اعتبار کیفری آثار تجدید اعتبار تجدید اعتبار کیفری احكام‌ و مقررات‌ تجدید اعتبار کیفری مرور زمان‌ كیفری‌ در حقوق ایران‌ مرور زمان در قانون آیین دادرسی کیفری دانلود فصل دوم پایان نامه حقوق…

  • تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری

    تشریح ماهیت و عوامل نیات رفتاری مشتری کلمات کلیدی : نیات رفتاری مشتریان مدل نیات رفتاری ابعاد نیات رفتاری تعریف نیات رفتاری نیات رفتاری در تبليغات موبایلی تحقیق در مورد نیات رفتاری مشتریان انگیزه های اقدام به خرید مصرف کننده…

  • عقل و عشق از نگاه حافظ

    عقل و عشق از نگاه حافظ عقل عشق حافظ دانلود مقاله عقل و عشق از نگاه حافظ سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته ادبیات fileina…

  • پاورپوینت علل و علایم سرطان کولون و رکتوم و اهمیت تشخیص آن

    پاورپوینت علل و علایم سرطان کولون و رکتوم و اهمیت تشخیص آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان کولون و رکتوم جهت رشته پزشکی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های هیجانی 36 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های هیجانی 36 صفحه فصل دوم پایان نامه مهارت های هیجانی مبانی نظری مهارت های هیجانی پیشینه تحقیق مهارت های هیجانی پیشینه داخلی مهارت های هیجانی پیشینه خارجی مهارت های هیجانی پیشینه پژوهش مهارت…

  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش

    مبانی نظری ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش مبانی نظری فرهنگ سازمانی مبانی نظری مدیریت ‌دانش پیاده سازی مدیریت دانش در ارتش مبانی نظری فرهنگ سازمانی و مدیریت ‌دانش پیاده سازی مدیریت دانش در نیروهای مسلح مبانی نظری…

  • بررسی نظریه ها و سبکهای فرزندپروری

    بررسی نظریه ها و سبکهای فرزندپروری سبکهای فرزندپروری مقاله سبک های فرزند پروری مقاله در مورد شیوه های فرزند پروری پایان نامه سبک های فرزند پروری انواع سبک های فرزندپروری سبکهای فرزند پروری بامریند نظریه های فرزندپروری رفتن به سایت…

  • پاورپوینت عوامل اصلی در انتقال ویروس ایدز

    پاورپوینت عوامل اصلی در انتقال ویروس ایدز پاورپوینت انتقال ویروس ایدز از طریق لیزر پاورپوینت انتقال ویروس ایدز از طریق ماشین اصلاح پاورپوینت انتقال ویروس ایدز از طریق زخم پاورپوینت انتقال ویروس ایدز از طریق چشم پاورپوینت انتقال ویروس ایدز…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حس تعلق مکانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حس تعلق مکانی کلمات کلیدی : مبانی نظری حس تعلق مکانی چارچوب نظری حس تعلق مکانی فصل دوم پایان نامه حس تعلق مکانی دانلود مبانی نظری حس تعلق مکانی پیشینه تحقیق حس تعلق مکانی پیشینه…

  • ارزیابی اثر فناوری اطلاعات بر بهره وری سازمان

    ارزیابی اثر فناوری اطلاعات بر بهره وری سازمان تاثیر سرمایه‌گذاری در فنّاوری اطلاعات بر بهره‌وری رویکردمهندسی مجدد سازمانی اثر فناوری اطلاعات بر بهره وری سازمان مهندسی مجدد فرایند‌های سازمانی اثر سرمایه‌گذاری فنّاوری اطلاعات بر بهره وری ارزیابی وضعیت مهندسی مجدد…

  • پاورپوینت کتاب مبانی کامپیوتر از جعفر تنها و مهدی یوسف خانی

    پاورپوینت کتاب مبانی کامپیوتر از جعفر تنها و مهدی یوسف خانی پاورپوینت کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه سازی پاورپوینت کتاب مبانی کامپیوتر و الگوریتم ها پاورپوینت جزوه مبانی کامپیوتر پاورپوینت کتاب مبانی کامپیوتر یوسف خانی پاورپوینت کتاب مبانی کامپیوتر جعفر…

  • بررسی فعالیت نقاشان پیشگام در عصر معاصر ایران

    بررسی فعالیت نقاشان پیشگام در عصر معاصر ایران نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران نقاشان معاصر ایران مفهوم طبیعت در آثار نقاشی نقد تخیلی نقاشی معاصر ایران بررسی فعالیت نقاشان پیشگام در عصر معاصر ایران دانلود پایان نامه نقاشی دانلود پایان…

  • آثار و نحوه انعقاد معاملات با حق استرداد و مقایسه آن با عقود مشابه در حقوق ایران و انگلیس

    آثار و نحوه انعقاد معاملات با حق استرداد و مقایسه آن با عقود مشابه در حقوق ایران و انگلیس پایان نامه معاملات با حق استرداد معاملات با حق استرداد در حقوق ایران معاملات با حق استرداد در حقوق انگلیس مقایسه…

  • بررسی ماهیت و آثار فقهی و حقوقی شرط فاسخ

    بررسی ماهیت و آثار فقهی و حقوقی شرط فاسخ بیع شرط تعلیق در منشأ فسخ معلّق ضمن عقد شرط فاسخ در حقوق ایران شرط فاسخ در حقوق فرانسه شرط فاسخ در قراردادها شرط فاسخ در قانون مدنی شرط فاسخ در…

  • ارائه مدل ارزیابی عملکرد با بسط مدل ریاضی تحلیل پوششی داده ها با پارامترهای فازی و روش حل آن

    ارائه مدل ارزیابی عملکرد با بسط مدل ریاضی تحلیل پوششی داده ها با پارامترهای فازی و روش حل آن مدل ارزیابی عملکرد سازمان مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی انواع مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان پایان نامه ارزیابی عملکرد ارزیابی…

  • پاورپوینت فرايند عمومي برنامه ريزي استراتژيك (نگرش پيش تدبيري)

    پاورپوینت فرايند عمومي برنامه ريزي استراتژيك (نگرش پيش تدبيري) دانلود پاورپوینت فرايند عمومي برنامه ريزي استراتژيك (نگرش پيش تدبيري ) فرايند عمومي برنامه ريزي استراتژيك مدل رقابت صنعتي پورتر سه نوع استراتژي عمومي پورتر ماتريس ارزيابي عوامل خارجي (EFE) شناخت…

  •  ویژگی های تشخیصی اختلال گذر هراسی بر مبنای ملاک های تشخیصی DSM-5

     ویژگی های تشخیصی اختلال گذر هراسی بر مبنای ملاک های تشخیصی DSM-5 کلمات کلیدی : درمان اختلال گذر هراسی اختلال گذر هراسی چیست شیوع شناسی اختلال گذر هراسی طبقه بندی اختلال های اضطرابی پایان نامه اختلال گذر هراسی پیامد های…

  • پایان نامه کارشناسی کشاورزی با عنوان آشنایی با نصب و اجرای روش های آبیاری تحت فشار

    پایان نامه کارشناسی کشاورزی با عنوان آشنایی با نصب و اجرای روش های آبیاری تحت فشار آبیاری روش های آبیاری تحت فشار لوازم و تجهیزات سیستم آبیاری دانلود پایان نامه کارشناسی کشاورزی با عنوان آشنایی با نصب و اجرای روش…

  • دانلود پاورپوینت اصول ارائه شفاهی مطلب

    دانلود پاورپوینت اصول ارائه شفاهی مطلب پاورپوینت نکات ارائه مطالب پاورپوینت اصول ارائه شفاهی پاورپوینت درمورد ارائه شفاهی مطالب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول ارائه شفاهی مطلب جهت رشته علوم پایه در 21 اسلاید و با فرمت pptx …

  • اکولوژی شهری به عنوان زمینه چندرشته ای: تفاوت ها در استفاده از واژه "شهرنشینی " بین علوم اجتماعی و طبیعی

    اکولوژی شهری به عنوان زمینه چندرشته ای: تفاوت ها در استفاده از واژه "شهرنشینی " بین علوم اجتماعی و طبیعی اکولوژی شهری به عنوان زمینه چندرشته ای تفاوت ها در استفاده از واژه شهرنشینی بین علوم اجتماعی و طبیعی رفتن…

  • ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

    ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری عوامل موثر بر موفقیت مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی مبانی نظری کمال گرایی ادبیات نظری کمال گرایی چارچوب نظری کمال گرایی فصل دوم پایان نامه کمال گرایی دانلود مبانی نظری کمال گرایی پیشینه کمال گرایی پیشینه تحقیق کمال گرایی پیشینه داخلی کمال…

  • پاورپوینت دسته بندی آنتی بیوتیک

    پاورپوینت دسته بندی آنتی بیوتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آنتی بیوتیک جهت رشته ی پزشکی در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تتراسایکلین ها: شامل…

  • پاورپوينت ICANN چیست 32 اسلاید

    پاورپوينت ICANN چیست 32 اسلاید پاورپوینت آماده کامپیوتر شناخت ICANN پاورپوینت شناخت ICANN تحقیق شناخت ICANN دانلود power point دانلود پاورپوینت در مورد شناخت ICANN دانلود پاورپوینت شناخت ICANN دانلود تحقیق شناخت ICANN دانلود رایگان پاورپوینت شناخت ICANN شناخت ICANN…

  • مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی

    مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی امپدانس Eddy Current Testing اصول القای الكترومغناطیس آزمون جریان های گردابی (ET) دانلود مقاله مهندسی مواد با عنوان آزمون جریان های گردابی تست جریان های گردابی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل 11 علوم هشتم - کانی ها

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل 11 علوم هشتم - کانی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل 11 علوم هشتم - کانی ها به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx…