پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

رضایت مشتری
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان
رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان
رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پروپوزال ارزش ویژه برند رستوران

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری

 

 

 

 

چکیده

هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای تحقیق است. برای سنجش متغیرها نیز از طیف 5 تایی لیکرت استفاده می شود. روایی پرسشنامه توسط نظر اساتید و کارشناسان و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ بررسی و تایید شد. جامعه آماری تحقیق حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رشت می باشند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد 420 نفر به عنوان نمونه نهایی تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور آزمون فرضیات از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند رابطه معناداری به میزان 0.18 با رضایت مشتریان دارد. همچنین رضایت مشتری نیز به میزان 0.88 با وفاداری مشتریان رابطه دارد. از میان ابعاد ارزش ویژه برند نیز رضایت درونی ایده آل بیشترین رابطه را با رضایت مشتری دارد. 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

رضایت مشتری

وفاداری مشتری

رستوران و فست فود

 

 

 

 

 

بیان مسئله 

بر اساس پژوهشهای کاتلر(2005) و کاتلر و کلر(2006)، رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری بسیار حساس و قابل توجه است. زیرا وقتی مشتری احساس نارضایتی کند، از شرکت فاصله گرفته و در رابطه با محصول یا خدمت مورد نظر، داستان بدی را به دیگران ارائه می دهد. اما وقتی مشتری احساس رضایت می کند، مجددا و بارها از آن محصول خواهد خرید و از آن محصول توضیحات مثبتی را به دیگران ارائه خواهد کرد. بر اساس این نظر می توان گفت که با استفاده از وفاداری مشتری که حاصل میزان رضایت او از محصول یا خدمتی خاص می باشد، می توان حجم یا دفعات خرید مجدد و میزان پیشنهاد محصول توسط او به دیگران را مورد اندازه گیری قرار داد(Budiarti et al, 2013).  

 

در طول 2 دهه گذشته، همه انواع سازمانها بطور فزاینده ای اهمیت رضایتمندی و وفاداری مشتریان را درک کرده اند. دلیل اصلی برای تاکید زیاد سازمانها بر رضایتمندی مشتری این است که هرچه رضایتمندی مشتریان افزایش یابد، می تواند بر وضعیت رقابتی قوی تر سازمان در بازار و افزایش سهم و بازار و سود آن بیانجامد، کاهش قیمت تمام شده کالاها و خدمات، کاهش خطر ریسک و کاهش هزینه جذب مشتریان جدید از دیگر نتایج رضایتمندی و وفاداری مشتریان است. رضایتمندی مشتری را به شیوه های مختلفی می توان تعریف کرد. ارزیابی بعد از خرید توسط مشتری از کالا ها و خدمات نوعی کسب رضایتمندی خرید است. بطور کلی محققان معتقدند که رضایتمندی مشتریان از عوامل تعیین کننده خرید مجدد، تبلیغات شفاهی مشتری و در نهایت وفاداری مشتری است. رضایتمندی مدتها از عوامل تعیین کننده ی وفاداری مشتری بوده است. مشتریان راضی دوباره به سازمان بر می گردند و خرید مجدد می کنند و یا از خدمات شرکت در دفعات بعدی استفاده خواهند کرد. این دسته از مشتریان تجربیات مثبت و منفی خود را از کالاها و خدمات شرکت با دیگران مبادله خواهند کرد ( Bayraktar et al, 2012).

از دیدگاه برخی از محققان وفاداری عامل نهایی مدل رضایتمندی مشتری است. وفادرای بوسیله قصد و نیت خرید، تحمل میزان قیمت کالاها و خدمات از سوی مشتری و همچنین پیشنهاد خرید کالاها و خدمات به دیگران سنجیده می شود. اینگونه تصور می شود که تصور بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان از یک شرکت یا سازمان باید میزان وفاداری آنان را افزایش دهد ( Bayraktar et al, 2012). 

 

وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت می شود. با وجود این اثرات موقعیتی، و پیشنهادهای بازاریابی به صورت بالقوه برروی تغییر رفتار مشتری در حال تاثیرگذاری می باشند. رایج ترین تعریف وفاداری توسط الیور ارائه شده است که وی وفاداری را داشتن یک تعهد عمیق برای یک محصول و یا خدمات ترجیح داده شده تعریف می کند که عمل خرید بطور مستمر و سازگار در آینده انجام شده و باعث تکرار خرید از یک برند معین و یا مجموعه ای از برندهای معین می شود و این در حالی است که تاثیرات موقعیتی و یا تلاش های انجام شده برای جایگزینی و یا تغییر رفتاری وی در محیط بیرون وجود دارد ( تاج زاده نمین و همکاران، 1389). 

تعریف و ابعاد زیادی از وفاداری مشتری وجود دارد. از دیدگاه ماجومدار، وفاداری مصرف کننده یک مفهوم پیچیده و چند بعدی است و پیچیدگی وفاداری از آنجا معلوم می شود که هنوز یک تعریف مشخص و واحدی از آن ارائه نشده است، اما بطور کلی محققان بر این عقیده اند که وفاداری را می توان از 2 بعد نگرشی و رفتاری مورد بررسی قرار داد. ( شجاعی، 1389). 

از آنجایی که این تحقیق بدنبال بررسی وفاداری به خدمت است، در ادامه تعاریفی نیز از وفاداری به خدمت ارائه می-شود. ساندر معتقد است وفاداری به خدمت پیچیده تر از وفاداری به برند است که بطور معمول برای کالاها بکار برده می شود. از دید وی، وفاداری به خدمت لزوما با اشکال دیگر وفاداری مثل وفاداری به برند، وفاداری به فروشگاه و یا وفاداری به تامین کننده تطبیق پیدا نمی کند. اشنایدر عنوان می کند که وفاداری به خدمت، معیاری سخت گیرانه در مقایسه با سایر اقلام وفاداری دارد و یک مشتری وفادار به خدمت می-بایست  وفادار به برند و هم وفادار به مکان باشد. در این حوزه وفاداری می تواند متوجه خدمت یا ارائه دهنده آن باشد. همچنین خدمات دارای ویژگی ناملموس بودن، ناهمگونی و همزمانی تولید و مصرف می باشد ، همین امر بر پیچیدگی این نوع از وفاداری می افزاید (فولادوند و همکاران، 1392). 

 

ارزش ویژه برند به معنی ارزشهای بازاریابی و مالی مرتبط با توان یک برند در بازار شامل دارائیهای واقعی مختص به یک برند، آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده از برند و تداعی گرهای برند می باشد. بر اساس نظر لاسر، میتال و آرون(1995)، ادبیات موجود، ارزش ویژه برند را از دو دیدگاه مختلف ارزیابی کرده است. دیدگاه مالی و دیدگاه مشتری. دیدگاه مالی معمولا اشاره دارد به ارزش برند شرکت در بازار. در حالیکه دیدگاه مشتری، ارزش ویژه برند را بر مبنای ارزش برند درک شده توسط مشتری مورد ارزیابی قرار می دهد(Severi & ling, 2013). ارزش ویژه برند شکل گسترده تر تصور از برند است. اما وفاداری به برند از گذشته به معنی داشتن نگرش مثبت نسبت به خرید یک برند خاص می باشد. در مقابل ارزش ویژه برند شامل دیدگاه و نگرشی است که الزاما به خرید منجر نمی شود. ارزش ویژه برند شامل 5 بخش می شود که عبارتند از: 1- کیفیت درک شده؛ 2- رفتار کارکنان؛ 3- مفهوم ایده آل؛ 4- هویت برند؛ 5- انسجام سبک زندگی( Nam et al, 2011). آکر(1996)، ارزش ویژه برند را به عنوان مجموعه ای از دارائیهای مرتبط با نام و علامت یک برند تعریف می کند که ارزش فراهم شده به وسیله یک محصول یا خدمت برای شرکت و مشتری را اضافه یا کم می کند(Juntunen et al, 2011). 

 

کیفیت درک شده عبارتست از ادراک مشتری از کیفیت کلی یا برتری یک کالا یا خدمت نسبت به تمایل مشتری به جایگزین های آن. برای درک کیفیت درک شده، شناسایی و اندازه گیری ابعاد اساسی مفید خواهد بود، اما خود کیفیت درک شده به خودی خود یک سازه خلاصه است. نام تجاری با کیفیت درک شده توسط مشتری پیوند خورده است، ادراکی که تنها کیفیت کلی را نشان می دهد و ضرورتا بر مبنای دانش مشتریان در خصوص ویژگی های جز ئی آن نیست(Pike et al, 2010).رفتار کارکنان از دیگر موارد و عناصر ارزش ویژه برند است. رفتار کارکنان بخش فروش یا ارائه کننده خدمات موجب ایجاد یک ذهنیت در مشتری می شود. محققان به دلیل اهمیت رفتار کارکنان، این بخش را جزئی از ارزش ویژه برند می دانند ( Nam et al, 2011).

رضایت درونی ایده آل می تواند به طور کلی به عنوان تفکرات و احساسات افراد نسبت به چیزی یا کسی باشد. مفهوم ایده آل به درجه ای از فعالیت و تفکر مشتری گفته می شود که با تصور او از برند مطابق است. تئوری ایده آل بیان می کند که افراد یک برند را به خاطر ارتقاء خودشکوفایی شخصیتی می خرند ( Nam et al, 2011).

 

هویت برند، در تئوری سازمانی افراد جزئی از یک گروه اجتماعی می شوند تا هویت و حس تعلق خود را ارتقاء دهند. بطور مشابه مشتری نیز هویت اجتماعی خود را با مصرف یک برند یا مشارکت در خرید آن نشان می دهند. مشتریان ارزش مثبت را به برندهایی می دهند که دارای شهرت خوبی در میان گروهایی که به آنها تعلق دارند، هستند. بنابراین هویت برند به افراد اجازه می دهند تا شخصیت اجتماعی خود را ارتقاء دهند( Nam et al, 2011).

 

انسجام در سبک زندگی، سبک زندگی نه تنها در برگیرنده ویژگی های دموگرافیک است بلکه شامل نگرش مثبت به زندگی، عقاید و روحیات افراد نیز می شود. اگرچه هیچ تعریف کاملی از سبک زندگی وجود ندارد، اما این اصطلاح به طور گسترده به الگوی خاص زندگی افراد، علایق و نظرات آنان می شود که افراد آن را ارائه می کنند. مشتریان یک برند را هنگامی خریداری می کنند و یا نسبت به آن نظر مثبت ارائه می کنند که به آن برند بتواند نیازهای آنها را در رسیدن به الگوهایی خاص از سبک زندگی برطرف کند، بنابراین انسجام در سبک زندگی به معنای توسعه چیزی است که برند در آن مطابق با سبک زندگی افراد باشد. این قسمت برخلاف هویت برند و مفهوم ایده آل یک عنصر شخصی و کاملا منحصر به فرد می باشد. به هنجارهای اجتماعی و گروهی ارتباطی ندارد( Nam et al, 2011).

از آنجائیکه در سالهای اخیر افزایش چشمگیری را در تعداد رستورانها و فست فودها در سطح شهر رشت شاهد بوده ایم و با توجه به بالا رفتن قدرت انتخاب مشتریان برای استفاده از خدمات مختلف این رستورانها و فست فودها، رقابت فزاینده ای را در این بخش شاهد هستیم. لذا پرداختن به عواملی که می تواند در جذب و حفظ وفاداری بیشتر مشتریان این رستورانها و فست فودها موثر باشد، دارای اهمیت و مبنای بررسی تحقیق حاضر می باشد. بدین جهت با توجه به اینکه هدف تحقیق بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت است، محقق به دنبال پاسخ این سوال است که آیا ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند در رستورانها و فست فودهای شهر رشت تاثیر دارد یا خیر؟

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه 3

1-2- بیان مسئله 3

1-3- چارچوب نظری تحقیق 6

1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 7

1-5- اهداف تحقیق 8

1-6- فرضیات تحقیق 8

1-7- تعاریف مفهومی متغیرها 9

1-8- تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق 11

1-9- قلمرو تحقیق 12

1-9-1- قلمرو موضوعی 12

1-9-2- قلمرو مکانی 12

1-9-3- قلمرو زمانی 12

 

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- مقدمه 54

3-2- روش پژوهش 54

3-3- جامعه آماری پژوهش 55

3-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه 55

3-4-1- نتایج آزمون بارتلت جهت دقت نمونه 56

3-5- روشهای گردآوری اطلاعات 56

3-6- پرسشنامه پژوهش 57

3-7- بررسی روایی و پایایی ابزار پژوهش 58

3-7-1- روایی پرسشنامه 58

3-7-2- پایایی پرسشنامه 58

3-8- متغیرهای پژوهش 60

3-9- روش‌های آماری تجزیه و تحلیل داده‌ها 60

3-10- جمع بندی فصل سوم 60

 

منابع و مآخذ

 

 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق و اخلاق حرفه ای 80 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق و اخلاق حرفه ای 80 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اخلاق و اخلاق حرفه ای مبانی نظری اخلاق و اخلاق حرفه ای پیشینه تحقیق اخلاق و اخلاق حرفه ای پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت حشره شناسی کشاورزی

    پاورپوینت حشره شناسی کشاورزی پاورپوینت حشره شناسی دانلود پاورپوینت حشره شناسی دانلود پاورپوینت حشره شناسی کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حشره شناسی کشاورزی جهت رشته کشاورزی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع قراردادهای اجاره

    پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع قراردادهای اجاره پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با موضوع قراردادهای اجاره پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری حسابداری شباهنگ پاورپوینت کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر…

  • طراحی و ساخت قالب در ایران خودرو دیزل

    طراحی و ساخت قالب در ایران خودرو دیزل ایران خودرو دیزل ماشین فرز با کنترل هایدن هاین طراحی و ساخت قالب های برش سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل دانلود مقاله و تحقیق مکانیک فروش فایل fileina…

  • پاورپوینت ریاضی نهم مبحث دستگاه معادله های خطی

    پاورپوینت ریاضی نهم مبحث دستگاه معادله های خطی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث دستگاه معادله های خطی در قالب 1 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طلاق عاطفی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش طلاق عاطفی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه طلاق عاطفی مبانی نظری طلاق عاطفی پیشینه تحقیق طلاق عاطفی پیشینه تحقیق در مورد طلاق عاطفی پیشینه داخلی طلاق عاطفی پیشینه خارجی طلاق عاطفی پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت مقاله میکروب سیستم ادراری

    پاورپوینت مقاله میکروب سیستم ادراری میکروب ادرار پاورپوینت پاورپوینت میکروب شناسی اداری پاورپوینت ازمایش میکروب ادراری پاورپوینت ازمایشگاه میکروب سیستم ادراری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقاله میکروب سیستم ادراری جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 87 اسلاید و با…

  • بررسی محاسبات سبز و سیر تحولات در فناوری سبز

    بررسی محاسبات سبز و سیر تحولات در فناوری سبز پایان نامه محاسبات سبز پایان نامه فناوری سبز پایان نامه رایانش سبز بررسی روند پیشرفت تکنولوژی سبز اثرات زیست محیطی پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی فناوری های سبز پایدار توسعه پایدار فناوری…

  • پاورپوینت بررسی نقش و اهميت بازی در کودکان پيش دبستانی

    پاورپوینت بررسی نقش و اهميت بازی در کودکان پيش دبستانی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی نقش و اهميت بازی در پيش دبستانی بررسی نقش و اهميت بازی در پيش دبستانی ضرورت و اهمیت بازی تعــاریف بــازی از دیـدگـاه صـاحـب نـظــران…

  • حل مساله مسیریابی وسایل نقلیه با پنجره های زمانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک

    حل مساله مسیریابی وسایل نقلیه با پنجره های زمانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک الگوریتم ژنتیک مساله مسیریابی وسیله نقلیه حل مساله مسیریابی خودرو حل مساله مسیریابی وسایل نقلیه با پنجره های زمانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک دانلود مقاله…

  • رابطه باورهای دینی و جدایی زن و شوهر

    رابطه باورهای دینی و جدایی زن و شوهر طلاق جهت گیریهای دینی دانلود پایان نامه رابطه دینداری با طلاق رابطه باورهای دینی و جدایی زن و شوهر بررسی رابطه دینداری با میزان طلاق بین زنان دانلود پایان نامه رشته روانشناسی…

  • پاورپوینت بررسی ارتباط بین شیوه های تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت

    پاورپوینت بررسی ارتباط بین شیوه های تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت پاورپوینت ارزش شرکت پاورپوینت چرخه عمر شرکت پاورپوینت شیوه های تامین مالی پاورپوینت ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت الگوهای صحیح غذایی

    پاورپوینت الگوهای صحیح غذایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوهای صحیح غذایی جهت رشته تغذیه در قالب 75 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         الگوی تغذیه ای صحیح…

  • پاورپوینت ساختار و متابولیسم چربی در فعالیت های ورزشی (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی)

    پاورپوینت ساختار و متابولیسم چربی در فعالیت های ورزشی (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی) کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت ساختار و متابولیسم چربی در فعالیت های ورزشی پاورپوینت ساختار و متابولیسم چربی در فعالیت های ورزشی چربی لیپید نقش…

  • روند تاریخی توسعه پول و بانكداری با تأكید بر بانكداری الكترونیكی و مفهوم انتقال الكترونیكی وجوه

    روند تاریخی توسعه پول و بانكداری با تأكید بر بانكداری الكترونیكی و مفهوم انتقال الكترونیكی وجوه بانكداری الكترونیكی توسعه پول و بانكداری انتقال الكترونیكی وجوه روند تاریخی توسعه پول و بانكداری با تأكید بر بانكداری الكترونیكی و مفهوم انتقال الكترونیكی…

  • پاورپوینت بررسی وضعیت مدیریت شهری و نهادهای محلی در کشور آلمان

    پاورپوینت بررسی وضعیت مدیریت شهری و نهادهای محلی در کشور آلمان پاورپوینت دانستنی های کشور آلمان پاورپوینت آشنایی با کشور آلمان دانلود پاورپوینت بررسی وضعیت مدیریت شهری و نهادهای محلی در کشور آلمان پاورپوینت بررسی وضعیت مدیریت شهری در کشور…

  • هنر گرافیک وگرافیـک متحـرک

    هنر گرافیک وگرافیـک متحـرک هنر گرافیک وگرافیـک متحـرک مقاله هنر گرافیک وگرافیـک متحـرک تحقیق هنر گرافیک وگرافیـک متحـرک پروژه هنر گرافیک وگرافیـک متحـرک پژوهش هنر گرافیک وگرافیـک متحـرک رفتن به سایت اصلی طراحی گرافیک چیست؟ طراحى گرافیک در واقع اصطلاحى…

  • بررسی تطبیقی نظریه های مکاتب سیاسی در مورد غایت دولت با مسوولیت مدنی دولت

    بررسی تطبیقی نظریه های مکاتب سیاسی در مورد غایت دولت با مسوولیت مدنی دولت غایت دولت دانلود پایان نامه جبران خسارت دانلود پایان نامه مسوولیت مدنی دولت نظریه های مکاتب سیاسی بررسی تطبیقی نظریه های مکاتب سیاسی در مورد غایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش 3

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش 3 پیشینه مدیریت دانش تاریخچه مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش چارچوب نظری مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش…

  • پاورپوینت فصل هفدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلهاي خودرگرسيوني و با وقفه توزيعي

    پاورپوینت فصل هفدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع مدلهاي خودرگرسيوني و با وقفه توزيعي کلمات کلیدی : پاورپوینت مدلهاي خودرگرسيوني و با وقفه توزيعي پاورپوینت فصل هفدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل هفدهم کتاب اقتصاد…

  • جزوه کامل ارزیابی فناوری ارشد مدیریت تکنولوژی

    جزوه کامل ارزیابی فناوری ارشد مدیریت تکنولوژی کلمات کلیدی : جزوه کامل ارزیابی فناوری ارشد مدیریت تکنولوژی رفتن به سایت اصلی جزوه کامل ارزیابی فناوری ارشد مدیریت تکنولوژی به تعداد  45 صفحه pdf بسیار منظم و با کیفیت برگزفته از…

  • منطقه گرایی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران

    منطقه گرایی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران منطقه گرایی سیاست خارجی جایگاه منطقه گرایی در سیاست خارجی ایران منطقه گرایی در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی دانلود مقالات کارشناسی ارشد علوم سیاسی…

  • پاورپوینت ترانسفورماتورهای الكتريكی

    پاورپوینت ترانسفورماتورهای الكتريكی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ترانسفورماتورهای الكتريكی جهت رشته ی مهندسی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شار يا فلوی مغناطيسی: مجموعه…

  • خرید، اعتبار و آثار دین در نظام بانکی در فقه و حقوق

    خرید، اعتبار و آثار دین در نظام بانکی در فقه و حقوق خرید دین در فقه پایان نامه خرید دین خرید دین در حقوق بانکی ایران بررسی خرید دین در فقه امامیه خرید دین در بانکداری اسلامی خرید دین در…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اضطراب ریاضی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اضطراب ریاضی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اضطراب ریاضی مبانی نظری اضطراب ریاضی پیشینه تحقیق اضطراب ریاضی پیشینه داخلی اضطراب ریاضی پیشینه خارجی اضطراب ریاضی پیشینه پژوهش اضطراب ریاضی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت ایدز در کودکان

    پاورپوینت ایدز در کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایدز در کودکان جهت رشته ی پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در قرن اخیر…

  • پاورپوینت كاربرد اصل مومنتوم در جريان كانالهاي باز

    پاورپوینت كاربرد اصل مومنتوم در جريان كانالهاي باز پاورپوینت كاربرد اصل مومنتوم در جريان كانالهاي باز كاربرد اصل مومنتوم در جريان كانالهاي باز كاربرد اصل مومنتوم تابع مومنتوم كانالهاي مستطيلي پرش هيدروليكي ساده حل مسأله دريچه كشويي مقطع هاي غيرمستطيلي…

  • شناسایی نهاد وقف و حقوق موقوفه، تبیین موانع و تنگناها و ارائه راه حلهایی برای برای افزایش بهره وری

    شناسایی نهاد وقف و حقوق موقوفه، تبیین موانع و تنگناها و ارائه راه حلهایی برای برای افزایش بهره وری شناخت نهاد وقف تبیین موانع و تنگناهای نهاد وقف شناخت حقوق موقوفه افزایش بهره وری نهاد وقف راهکارهای حقوقی افزایش بهره…

  • پاورپوینت آشنایی با برخی فرمول های ریاضی کاربردی در فيزیک

    پاورپوینت آشنایی با برخی فرمول های ریاضی کاربردی در فيزیک پاورپوینت فرمول های ریاضی در فيزیک دانلود پاورپوینت فرمول های ریاضی در فيزیک پاورپوینت درباره فرمول های ریاضی در فيزیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با برخی فرمول…

  • دانلود پاورپوینت ساخت سلول خورشیدی

    دانلود پاورپوینت ساخت سلول خورشیدی پاورپوینت ساخت سلول خورشیدی پاورپوینت درمورد ساخت سلول خورشیدی پاورپوینت آموزش ساخت سلول خورشیدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساخت سلول خورشیدی در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پروژه طراحی و ساخت سایت مرکز درمانی

    پروژه طراحی و ساخت سایت مرکز درمانی پروژه طراحی و ساخت سایت مرکز درمانی پروژه مقاله تحقیق مرکز درمانی بیمارستان سایت aspnet sql server رفتن به سایت اصلی چکیده با توجه به پیشرفت فناوری اطلاعات در چند سال اخیر، نظام…

  • فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مشتری

    فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش مشتری کلمات کلیدی : مبانی نظری مدیریت دانش مشتری فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در…

  • پاورپوینت مدیریت زمان و روشهای کسب مهارت و موفقیت در آن

    پاورپوینت مدیریت زمان و روشهای کسب مهارت و موفقیت در آن پاورپوینت مدیریت زمان برایان تریسی پاورپوینت مدیریت زمان در سازمان پاورپوینت مدیریت زمان پروژه پاورپوینت مدیریت زمان در پروژه پاورپوینت آموزش مدیریت زمان پاورپوینت زمان را چگونه مدیریت کنیم…

  • پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی

    پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی هنر طراحی پیکتوگرام سمبول و نماد طراحی گرافیک دانلود پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی خرید پایان نامه کارشناسی رشته هنر و گرافیک با عنوان طراحی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی مبانی نظری اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی پیشینه تحقیق اختلال…